Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Poznania
od 2020-09-23
Z dniem 22 września 2020 r. w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami utworzono stanowisko Koordynatora ds. dostępności.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności w szczególności należeć będzie:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Poznania;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Poznania;
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Poznania w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności - Agnieszka Maciejewska
adres do korespondencji: ul. 3 Maja 46, 61-728 Poznań
telefon: 61 878 5832
Metryczka
Opis zmian: korekta tytułu (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Skrzypczak
Data i godzina publikacji: 2020-09-23 11:38