Prace serwisowe systemu obsługi zgłoszeń dot. odpadów komunalnych

od 2022-08-10

Informujemy, że 10 sierpnia w godzinach 16:00-20:00 odbędzie się aktualizacja systemu służącego do przyjmowania i weryfikacji Państwa zgłoszeń, dotyczących odbioru odpadów komunalnych.

Z tego powodu Biuro Poznań Kontakt nie będzie miało w tym czasie możliwości dokonania zgłoszenia oraz sprawdzenia poprzednich reklamacji. W sprawach wymagających interwencji prosimy w tym dniu o kontakt
w pozostałych godzinach pracy biura, tj. 7:30-16:00 lub wiadomość na dedykowany adres e-mail: odpady@um.poznan.pl

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Poznań Kontakt
Data wytworzenia informacji: 2022-08-10 00:00
Opis zmian: Publikacja informacji o przerwie technicznej (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Beata Skrzypczak
Data i godzina publikacji: 2022-08-10 15:09