Zmiany dla klientów Wydziału Podatków i Opłat

od 2024-06-10

Sala obsługi klientów Wydziału Podatków i Opłat przy ul. Za Bramką 1 zyska nowe stanowiska. Zostaną one przeniesione z urzędu przy ul. Gronowej 22A. Wolne pomieszczenie na Winogradach zostanie przeznaczone na rozszerzenie przestrzeni do obsługi klientów wydziałów mających siedzibę w tym budynku.

Obsługa klientów Wydziału Podatków i Opłat przy ul. Gronowej 22A będzie odbywać się do 12 czerwca. Wolne pomieszczenie w ciągu kilku miesięcy zostanie zagospodarowane pod obsługę klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych oraz Wydziału Klimatu i Środowiska.

Obsługa klientów Wydziału Podatków i Opłat z ul. Gronowej 22A zostanie przeniesiona do sali przy ul. Za Bramką 1. Oprócz tej lokalizacji sprawy z zakresu działalności tego wydziału można nadal załatwiać także przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404.

Aby umówić się na wizytę w urzędzie, w tym - w Wydziale Podatków i Opłat, należy najpierw się zapisać. Można to zrobić online, poprzez stronę www.poznan.pl lub telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30-20:00, w dni powszednie). 

Wydział Podatków i Opłat obsługuje klientów w zakresie m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Gabinet Prezydenta
Data wytworzenia informacji: 2024-06-07 00:00
Opis zmian: IObsługa klientów (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Beata Skrzypczak
Data i godzina publikacji: 2024-06-10 08:52