ZTM wznawia obsługę klientów przy ul. Matejki

od 2022-08-16

Od wtorku, 16 sierpnia znów będzie można skorzystać z Punktu i Biura Obsługi Klienta znajdujących się na parterze siedziby Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Matejki 59. Przerwa w działalności spowodowana pandemią COVID-19 została wykorzystana na gruntowną modernizację punktu.

Po remoncie Punkt i Biuro Obsługi Klienta są przestronniejsze i wygodniejsze, zarówno dla klientów, jak i pracowników ZTM. Goście mają do dyspozycji krzesła, a w punkcie znajdują się łącznie 3 stanowiska obsługowe - 2 POK i 1 BOK.

- Mamy nadzieję, że modernizacja punktu będzie odczuwalna przez naszych klientów, których serdecznie zapraszamy do odwiedzin w tej lokalizacji - mówi Małgorzata Pilichowska-Woźniak, zastępczyni dyrektora ZTM w Poznaniu ds. sprzedaży i obsługi klientów.

Punkty Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 59 będzie czynny w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.

Przypominamy, że pozostałe Punkty Obsługi Klienta są czynne w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-20:00.

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta

  • doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
  • kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
  • składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
  • kupno karty PEKA na okaziciela,
  • zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
  • opłacanie opłat dodatkowych,
  • informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
  • otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • obsługa oferty PEKA Firma

Biura Obsługi Klienta

Z kolei Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 59 będzie czynne w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 8:00-16:00; od wtorku do czwartku w godzinach 8:00-15:30; w piątki w godzinach 8:00-15:00.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów od 16 sierpnia (wtorek) zmienione będą godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta ZTM zlokalizowanego pod rondem Kaponiera (poziom -1). BOK Kaponiera będzie czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:30.

Zakres oferowanych usług w Biurach Obsługi Klienta

  • składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
  • składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
  • uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
  • pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA i innych dokumentów,
  • w BOK przy ulicy Matejki 59 istnieje możliwość uzyskania legitymacji wydawanej dla opiekuna dziecka z niepełnosprawnością. Legitymacja uprawnia do przejazdów bez dziecka na trasie miejsce zamieszkania - szkoła (albo inna placówka specjalna) - miejsce zamieszkania i wydawana jest przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na podstawie legitymacji szkolnej dziecka, zaświadczenia ze szkoły (w przypadku innego miejsca nauki niż adres szkoły) i dowodu tożsamości opiekuna.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: ZTM
Data wytworzenia informacji: 2022-08-16 00:00
Opis zmian: Publikacja informacji dla mieszkańca (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Hanna Waligóra
Data i godzina publikacji: 2022-08-16 09:53