Biuro Zamówień Publicznych - archiwum
Kierownik/Dyrektor
Dyrektor Krystyna Górska
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
BZP@um.poznan.pl
Informacje dla niepełnosprawnych
Kompetencje i zadania
- Biuro Zamówień Publicznych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz wydziałów Urzędu Miasta Poznania, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie i Straży Miejskiej Miasta Poznania, wspiera wydziały oraz miejskie jednostki organizacyjne w sprawach zamówień publicznych.
- Do zadań Biura należy w szczególności:
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- wnioskowanie o zatwierdzenie składu komisji przetargowych,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- udzielanie porad i konsultacji wydziałom i miejskim jednostkom organizacyjnym,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- reprezentowanie zamawiającego w postępowaniu odwoławczym,
- występowanie w imieniu Miasta do Urzędu Zamówień Publicznych,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta,
- przygotowywanie zarządzeń Prezydenta w sprawach dotyczących zamówień publicznych.
Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów
Rejestr zamówień publicznych ZP-II.271
Rejestr skarg i wniosków ZP-XII.1510
Rejestr decyzji odmawiających udostępnienia informacji publicznej ZP-XII.1431
Regulamin
Metryczka
Opis zmian: m (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Borkowska
Data i godzina publikacji: 2013-02-27 13:02