Oferta: specjalista/ka ds. administracji w kinie muza

Data publikacji: 2025-06-27
Nr ref.: 3/2025
Jednostka: Estrada Poznańska
Stanowisko: specjalista/ka ds. administracji w kinie muza

Zakres podstawowych czynności

  • Obsługa administracyjna kina (prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów, archiwizacja, zarządzenie administracyjne budynkiem)
  • Współpraca z działami programowymi i produkcyjnymi przy obsłudze projektów i wydarzeń
  • Kontakt z wykonawcami, artystami, partnerami oraz dostawcami usług
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów (w tym dofinansowań z funduszy publicznych lub UE)
  • Współpraca z działem księgowości i kadr (przekazywanie dokumentów, kontrola poprawności formalnej)
  • Wsparcie w przygotowywaniu zapytań ofertowych i prowadzeniu prostych postępowań zakupowych
  • Koordynacja zamówień biurowych i administracyjnych
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań i zestawień zgodnie z wymogami instytucji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej, preferowane w instytucji kultury lub administracji publicznej
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość
  • Znajomość zasad obiegu dokumentów w instytucjach publicznych
  • Umiejętność redagowania i edytowania dokumentów formalnych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office lub Google Workspace
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację

Wymagania dodatkowe

  • Mile widziana znajomość zasad zamówień publicznych, grantów i projektów dotowanych
  • Zainteresowanie kulturą i działalnością instytucji publicznych 

Wymagane dokumenty

CV proszę przesyłać przez formularz OLX: https://www.olx.pl/oferta/praca/specjalista-ka-ds-administracji-w-kinie-muza-CID4-ID16nVlc.html?bs=olx_pro_listing

Inne informacje:

Oferujemy

  • Pracę w stabilnej i cenionej instytucji kultury
  • Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku wspierającym edukację i twórczość
  • Udział w interesujących projektach artystycznych, kulturalnych i społecznych
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Dodatkowe benefity zgodne z regulaminem instytucji (np. szkolenia, wydarzenia branżowe, możliwość udziału w wydarzeniach kulturalnych)

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Estrada Poznańska, ul. Masztalarska 8, 61-767 Poznań w terminie do 2025-07-25.

Estrada Poznańska zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), zwanego dalej RODO niniejszym informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Estrada Poznańska z siedzibą w Poznaniu (61-767),
przy ul. Masztalarskiej 8, reprezentowana przez Dyrektora; miejska instytucja kultury, wpisana do Rejestru
Instytucji Kultury prowadzonego przez Urząd Miasta Poznania pod nr RIK-VII, NIP 7770002010
(dalej: Administrator).
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Administratora jest możliwy za pomocą adresu e-mail:
iod@estrada.poznan.pl.
3. Dane osobowe kandydata na wolne stanowisko przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
tj. w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych)
i ich podanie jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami
zatrudnianie pracownika w Estradzie Poznańskiej oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej
z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować
niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie
Pani/Pana dobrowolnej zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a.
4. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub
obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu administrator
będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający
na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami
państwowymi.
5. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia
zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
a. wycofania udzielonej zgody,
b. żądania dostępu do swoich danych osobowych,
c. żądania sprostowania swoich danych osobowych,
d. żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
e. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych,
f. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach spoza Europejskiego Obszaru
Gospodarczego.
8. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora
oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z
żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane i nie nastąpi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
10. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji,
tj. maksymalnie do 12 miesięcy po zamknięciu procesu rekrutacji.
11. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w systemie, w którym zastosowano środki techniczne i organizacyjne
zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach
powszechnie obowiązującego prawa.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Ilona Sadzewicz
Data wytworzenia informacji: 2025-06-27 00:00
Opis zmian: Oferta pracy (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Ilona Sadzewicz
Data i godzina publikacji: 2025-06-27 09:19