Sesja Rady Osiedla numer: Sesja nr XV, 2020-07-09 18:00
Kadencja Rady Osiedla
12.05.2024 - 12.05.2029
Miejsce i przewidywany program sesji
Sesja z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość:
Transmisja sesji w Internecie na kanale Miasta Poznań w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/user/PoznanPL
Osoby chcące zabrać głos w czasie sesji proszone są o zgłoszenia e-mailowe do 8 lipca br. na adres waldemar_rembas@um.poznan.pl
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
- Informacja Zarządu Osiedla o działaniach podjętych między sesjami.
- PU w sprawie wyrażenia zgody na zmianę przeznaczenia środków celowych dla Szkoły Podstawowej nr 71.
- PU w sprawie przystąpienia do konkursu na dofinansowanie zadań inwestycyjnych jednostek pomocniczych Miasta - osiedli na 2021 rok.
- PU w sprawie wniosku do wydziałów i miejskich jednostek organizacyjnych o dokonanie zmian w planie finansowym na 2020 rok.
- PU w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o modyfikację zasad koszenia terenów podlegających wydziałom i miejskim jednostkom organizacyjnym.
- PU w sprawie zaopiniowania budowy sieci cieplnej wraz z komorą ciepłowniczą na ul. Kościelnej.
- PU w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o dokończenie procesu planowania i przystąpienie do realizacji projektu zagospodarowania wnętrza ul. Kościelnej.
- PU w sprawie wniosku do Biura Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta o zmianę organizacji ruchu na ul. Prusa.
- PU w sprawie wniosku do PINB oraz MKZ o doprowadzenie do usunięcia niezgodnych z prawem reklam na działce u zbiegu ulic Słowackiego i Roosevelta.
- PU w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o podjęcie działań mających na celu utworzenie programu dofinansowania systemów małej retencji.
- PU w sprawie diet dla członków organów Osiedla.
- Omówienie procesu składania wniosków do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Poznania.
- Omówienie procesu tworzenia projektu planu wydatków na 2021 rok i wniosków, które wpłynęły do projektu planu.
- Omówienie problemów związanych z ruchem drogowym przy ul. Jackowskiego.
- Ustalenie nowej formuły dyżurów radnych dla mieszkańców.
- Wolne głosy i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Przewodnicząca
Rady Osiedla Jeżyce
(-) Aleksandra Sołtysiak-Łuczak
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych podczas zdalnej sesji dostępna jest pod poniższym adresem:
https://www.poznan.pl/mim/osiedla/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,0/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,doc,1117/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-podczas-zdalnej-sesji-rady-osiedli,101030.html
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: RO Jeżyce
Data wytworzenia informacji: 2020-07-09 00:00
Opis zmian: Inf. o zakończeniu sesji RO Jeżyce (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Kamil Matyja
Data i godzina publikacji: 2021-01-13 09:13