Sesja Rady Osiedla numer: Sesja nr XVII, 2021-07-21 18:00

Kadencja Rady Osiedla

12.05.2024 - 12.05.2029

Miejsce i przewidywany program sesji

Siedziba Rady Osiedla Kiekrz, Szkoła Podstawowa nr 28, ul. Chojnicka 57.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad.
  2. Przedstawienie bieżącej informacji z prac Zarządu Osiedla w okresie między sesjami Rady.
  3. Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Zarządu.
  4. Projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby zastępców przewodniczącego i członków Zarządu.
  5. Projekt uchwały w sprawie wyboru zastępców Przewodniczącego i pozostałych członków Zarządu.
  6. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Zarządu Osiedla do wydawania opinii i rozpatrywania spraw należących do kompetencji Rady oraz zgłaszania propozycji i uwag do projektu dokumentacji technicznej.
  7. Projekt uchwały w sprawie projektu planu wydatków na 2022 r.
  8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia listy zadań remontowych w placówkach oświatowych na 2022r.
  9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia listy priorytetów w zakresie prac remontowych miejskich chodników oraz dróg wewnętrznych i gminnych na 2022r.
  10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia listy zadań w zakresie konserwacji miejskich zieleńców  na 2022r.
  11. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania Projektu Planu Inwestycji Gospodarowania Wodami Opadowymi na terenie Miasta Poznania na lata 2021 - 2025.
  12. Wolne głosy i wnioski.
  13. Zamknięcie sesji.­­­­

                                                                    Przewodniczący Rady Osiedla

                                                                          (-) Sławomir Fiszer

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników sesji rad osiedli

Prezydent Miasta Poznania jako administrator danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z uchwał Rady Miasta Poznania z dnia
31 sierpnia 2010 r. nr LXXVI/1113-1154/V/2010, w sprawie uchwalenia statutów osiedli - jednostek pomocniczych Miasta Poznania, którym jest sporządzanie protokołów z sesji Rad Osiedli. Przebieg sesji może być rejestrowany
na nośniku informacji.

Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe, a w sytuacjach określonych prawem - usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisanie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

Pełna informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod adresem: https://bip.poznan.pl/bip/klauzula-informacyjna,p,50431.html

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Kiekrz
Data wytworzenia informacji: 2021-07-21 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu sesji RO Kiekrz (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Skubiszewska
Data i godzina publikacji: 2021-07-23 07:48