Sesja Rady Osiedla numer: Sesja Nr XXXII, 2023-02-15 18:00
Kadencja Rady Osiedla
12.05.2024 - 12.05.2029
Miejsce i przewidywany program sesji
Sesja w siedzibie Rady Osiedla w XV Liceum Ogólnokształcącym im. prof. Wiktora Degi na os. Bolesława Chrobrego 107.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Komunikaty.
4. Sprawozdanie Zarządu z prac między sesjami.
5. Projekt uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego i uzupełnienia składu Rady.
6. Ślubowanie nowej radnej.
7. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego z działalności Zarządu Osiedla za rok 2022.
8. Sprawozdanie z działalności komisji Rady za rok 2022.
9. Projekt uchwały w sprawie poparcia działań spółki Agencja Inwestycyjna Sp. z o.o. zmierzających do przywrócenia działkom możliwości inwestycyjnych.
10. Projekt uchwały w sprawie wniosku do Miejskiego Inżyniera Ruchu i Zarządu Dróg Miejskich o udział w programie "Bezpieczne przejście - bezpieczny pieszy" na 2023 rok.
11. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektu stałej organizacji ruchu na drodze wewnętrznej w rejonie ulic Magnackiej i Królewskiej.
12. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektu zmiany organizacji ruchu na ulicach Herbowej, Królewskiej, Magnackiej i Szlacheckiej.
13. Projekt uchwały w sprawie diet dla członków organów Osiedla.
14. Projekt uchwały w sprawie zdalnego trybu obradowania.
15. Wolne głosy i wnioski.
16. Zamknięcie sesji.
Przewodnicząca Rady Osiedla
(-) Krystyna Kaczmarek
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników sesji rad osiedli
Prezydent Miasta Poznania jako administrator danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z uchwał Rady Miasta Poznania z dnia 31 sierpnia 2010 r. nr LXXVI/1113-1154/V/2010, w sprawie uchwalenia statutów osiedli - jednostek pomocniczych Miasta Poznania, którym jest sporządzanie protokołów z sesji Rad Osiedli. Przebieg sesji może być rejestrowany na nośniku informacji.
Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe, a w sytuacjach określonych prawem - usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
Pełna informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod adresem: https://bip.poznan.pl/bip/klauzula-informacyjna,p,50431.html
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: RO Piątkowo
Data wytworzenia informacji: 2023-02-15 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu Sesji RO Piątkowo (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2023-02-16 11:08