Sesja Rady Osiedla numer: Sesja Nr III, 2019-06-18 19:00

Kadencja Rady Osiedla

12.05.2024 - 12.05.2029

Miejsce i przewidywany program sesji

Sesja w siedzibie Osiedla Podolany, Szkole Podstawowej nr 62, ul. Druskienicka 32

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum.
  2. Sprawozdanie z prac Zarządu Osiedla.
  3. Projekt uchwały ws. projektu planu wydatków na 2020 rok.
  4. Projekt uchwały ws. przyznania diet.
  5. Projekt uchwały ws. wniosku do Komisji Oświaty i Wychowania Rady Miasta Poznania o ujęcie w budżecie Miasta na 2020 rok oraz w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym zadania pn. Budowa przedszkola i żłobka na Podolanach.
  6. Projekt uchwały ws. wniosku do Zarządu Transportu Miejskiego o przygotowanie infrastruktury niezbędnej dla kolei metropolitalnej.
  7. Projekt uchwały ws. wniosku do Zarządu Transportu Miejskiego o wykup działek pod budowę pętli Biskupińska przy przystanku kolejowym Strzeszyn.
  8. Projekt uchwały ws. wniosku do Komisji Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej o wykup działek pod budowę planowanego zbiornika retencyjnego przy ul. Straży Ludowej.
  9. Projekt uchwały ws. wniosku do Zarządu Dróg Miejskich o wykup działek drogowych na ul. Międzyleskiej.
  10. Projekt uchwały ws. ustalenia listy zadań remontowych w placówkach oświatowych na 2020 rok.
  11. Wolne głosy i wnioski.
  12. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący

Rady Osiedla Podolany

(-) Jarosław Południkiewicz

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników sesji rad osiedli

Prezydent Miasta Poznania jako administrator danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z uchwał Rady Miasta Poznania z dnia 31 sierpnia 2010 r. nr LXXVI/1113-1154/V/2010,
w sprawie uchwalenia statutów osiedli - jednostek pomocniczych Miasta Poznania, którym jest sporządzanie protokołów z sesji Rad Osiedli. Przebieg sesji może być rejestrowany na nośniku informacji.

Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
a w sytuacjach określonych prawem - usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

Pełna informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod adresem: https://bip.poznan.pl/bip/klauzula-informacyjna,p,50431.html

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Podolany
Data wytworzenia informacji: 2019-06-18 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu Sesji RO Podolany (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2022-05-10 11:34