Sesja Rady Osiedla numer: Sesja Nr XL, 2022-09-14 17:30
Kadencja Rady Osiedla
12.05.2024 - 12.05.2029
Miejsce i przewidywany program sesji
Sesja w siedzibie Rady Osiedla w Szkole Podstawowej nr 25 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, ul. Prądzyńskiego 53.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Komunikaty.
4. Oświadczenia.
5. Projekt uchwały w sprawie projektu planu wydatków na 2023 r.
6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia listy zadań remontowych w placówkach oświatowych na 2023 r.
7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia listy priorytetów w zakresie prac remontowych miejskich chodników oraz dróg wewnętrznych i gminnych na 2023 r.
8. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania propozycji montażu dodatkowego progu zwalniającego w ul. Bielniki.
9. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wynajmu pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi.
10. Projekt uchwały w sprawie wniosku do Prezydenta Miasta Poznania w sprawie objęcia monitoringiem miejskim Parku im. Izabeli i Jarogniewa Drwęskich.
11. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektów zgłoszonych do Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego 2023.
12. Przedstawienie informacji z prac Zarządu w okresie między sesjami.
13. Wolne głosy i wnioski.
14. Zamknięcie sesji.
Przewodnicząca Rady Osiedla
(-) Dorota Bonk-Hammermeister
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników sesji rad osiedli
Prezydent Miasta Poznania jako administrator danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z uchwał Rady Miasta Poznania z dnia 31 sierpnia 2010 r. nr LXXVI/1113-1154/V/2010,
w sprawie uchwalenia statutów osiedli - jednostek pomocniczych Miasta Poznania, którym jest sporządzanie protokołów z sesji Rad Osiedli. Przebieg sesji może być rejestrowany na nośniku informacji.
Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
a w sytuacjach określonych prawem - usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
Pełna informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod adresem: https://bip.poznan.pl/bip/klauzula-informacyjna,p,50431.html
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: RO Wilda
Data wytworzenia informacji: 2022-09-14 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu Sesji RO Wilda (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2022-09-19 07:58