Sesja Rady Osiedla numer: Sesja Nr II, 2019-05-09 18:30

Kadencja Rady Osiedla

24.03.2019 - 21.04.2024

Miejsce i przewidywany program sesji

Sesja w siedzibie RO w Szkole Podstawowej nr 36 ul. Słowackiego 54/56

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum, powołanie protokolanta.
  2. Ślubowanie członków Rady Osiedla i wręczenie zaświadczeń o wyborze.
  3. Informacja Zarządu Osiedla o działaniach podjętych po upływie kadencji Rady.
  4. PU w spr. upoważnienia Zarządu Osiedla do wydawania opinii i rozpatrywania spraw należących do kompetencji Rady oraz zgłaszania propozycji i uwag do projektu dokumentacji technicznej.
  5. PU w spr. wyrażenia zgody na zmianę przeznaczenia środków celowych naliczonych dla Osiedla, ujętych w planie finansowym Wydziału Oświaty na 2019 rok.
  6. PU w spr. wyznaczenia przedstawicieli Osiedla do komisji ds. oceny i lustracji obiektów w ramach konkursu Zielony Poznań.
  7. PU w spr. wyznaczenia stałego przedstawiciela Osiedla do komisji odbiorów robót w zakresie zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Osiedla ze środków naliczonych dla Osiedla.
  8. PU w spr. wyznaczenia stałego przedstawiciela Osiedla do komisji konkursowych powołanych dla wyboru dyrektorów miejskich placówek oświatowych działających na obszarze Osiedla.
  9. PU w spr. powołania stałych komisji Rady oraz określenia przedmiotu i zakresu ich działania.
  10. PU w spr. wniosku do Prezydenta Miasta Poznania o zmianę redaktora naczelnego i redakcji czasopisma osiedlowego "Nasze Jeżyce".
  11. PU w spr. wniosku do Rady Miasta Poznania o nazwanie skweru u zbiegu ul. Kościelnej i św. Floriana imieniem ks. Włodzimierza Okoniewskiego.
  12. PU w spr. wniosku do Zarządu Dróg Miejskich o montaż lustra drogowego na wysokości nieruchomości Jackowskiego 45.
  13. PU w spr. wniosku do Zarządu Dróg Miejskich o montaż słupków blokujących.
  14. PU w spr. wskazania lokalizacji terenów z największym zapotrzebowaniem na nowe miejsca parkingowe.
  15. PU w spr. wskazania lokalizacji nowych stojaków dla rowerów.
  16. PU w spr. zaopiniowania planowanego przez Miasto zbycia nieruchomości miejskiej położonej przy ul. Mylnej/Kościelnej.
  17. PU w spr. zaopiniowania wynajęcia gruntu przy ul. Kościelnej w celu utworzenia punktu sezonowej sprzedaży owoców.
  18. PU w spr. zaopiniowania umieszczenia ogródka gastronomicznego w pasie ruchu drogowego na ul. Szamarzewskiego.
  19. PU w spr. zaopiniowania projektu zieleni i małej architektury w pasie drogowym w obrębie skrzyżowania ulic Sienkiewicza i Gajowej w Poznaniu.
  20. PU w spr. diet dla członków organów Osiedla.
  21. Informacja na temat programu "Bezpieczna dzielnica - bezpieczny mieszkaniec".
  22. Wolne głosy i wnioski.
  23. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca

Rady Osiedla Jeżyce

(-) Aleksandra Sołtysiak-Łuczak

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników sesji rad osiedli

Pełna informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod adresem:

https://bip.poznan.pl/bip/klauzula-informacyjna,p,50431.html

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Jeżyce
Data wytworzenia informacji: 2019-05-09 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu Sesji RO Jeżyce (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2022-05-09 14:44