Sesja Rady Osiedla numer: Sesja Nr II, 2019-05-09 18:00

Kadencja Rady Osiedla

24.03.2019 - 21.04.2024

Miejsce i przewidywany program sesji

Sesja w siedzibie RO w Szkole Podstawowej nr 46, ul. Inowrocławska

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum.
2. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu Rady Osiedla.
3. Złożenie ślubowania przez członka Rady Osiedla i wręczenie zaświadczenia o wyborze.
4. Bieżąca informacja z prac Zarządu w okresie między sesjami Rady Osiedla.
5. Projekt uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Osiedla.
6. Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Zarządu Osiedla.
7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby członków Zarządu dla każdego Rejonu Osiedla.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby zastępców Przewodniczącego i członków Zarządu Osiedla.
9. Projekt uchwały w sprawie powołania Przewodniczących Zarządów Rejonów na Zastępców Przewodniczącego.
10. Projekt uchwały w sprawie wyboru członków Zarządu Osiedla.
11. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu Zarządu Rejonu.
12. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Zarządu do wydawania opinii i rozpatrywania spraw należących do kompetencji Rady oraz zgłaszania propozycji i uwag do projektu dokumentacji technicznej.
13. Projekt uchwały w sprawie ustalenia harmonogramu sesji Rady oraz harmonogramu dyżurów radnych osiedlowych w roku 2019.
14. Projekt uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady oraz określenia przedmiotu i zakresu ich działania.
15. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Osiedla do komisji ds. oceny i lustracji obiektów w ramach konkursu Zielony Poznań.
16. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia stałego przedstawiciela Osiedla do komisji odbiorów robót w zakresie zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Osiedla ze środków ujętych w planie wydatków Osiedla.
17. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia stałego przedstawiciela Osiedla do komisji konkursowych powołanych dla wyboru dyrektorów miejskich placówek oświatowych działających na obszarze Osiedla.
18. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady Miasta Poznania w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulicy Wrzesińskiej w Poznaniu.
19. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektu zagospodarowania zielenią fragmentu ulicy Warszawskiej.
20. Komunikaty.
21. Wolne głosy i wnioski.
22. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca Rady Osiedla
Warszawskie- Pomet- Maltańskie
/-/ Janina Paprzycka

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników sesji rad osiedli

Prezydent Miasta Poznania jako administrator danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z uchwał Rady Miasta Poznania z dnia 31 sierpnia 2010 r. nr LXXVI/1113-1154/V/2010,
w sprawie uchwalenia statutów osiedli - jednostek pomocniczych Miasta Poznania, którym jest sporządzanie protokołów z sesji Rad Osiedli. Przebieg sesji może być rejestrowany na nośniku informacji.Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
a w sytuacjach określonych prawem - usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.Pełna informacja dotycząca przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod adresem: https://bip.poznan.pl/bip/klauzula-informacyjna,p,50431.html

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: RO Warszawskie-Pomet-Maltańskie
Data wytworzenia informacji: 2019-05-09 00:00
Opis zmian: Informacja o zakończeniu Sesji RO Warszawskie-Pomet-Maltańskie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agata Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2022-05-12 08:52