Kontrola: DGR - VI.1711.1.5.2022
kontrola sprawdzenia prawidłowości wykonania zadania, w tym wydatkowania przekazanych środków finansowych z budżetu Miasta Poznania na dofinansowanie zadania związanego z rozwojem rodzinnych ogrodów działkowych dla ROD Zagajnik na zadanie pod tytułem: Remont nawierzchni alejek na terenie ROD Zagajnik.
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2022-10-24
Jednostka kontrolująca
- WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA
Jednostka kontrolowana
- Stowarzyszenie ogrodowe z siedzibą w Warszawie KRS:0000293886, Okręg w Poznaniu, reprezentowanym przez Teresę Lorenz - Prezesa ROD „Zagajnik” z siedzibą w Poznaniu przy ul. Stobnickiej 2 a.
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- wystąpienie pokontrolne
Podsumowanie
- wydano zalecenia
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0