Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Zawiadomienie dotyczące postępowań o ustalenie warunków zabudowy w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Zawiadomienie dotyczące postępowań o ustalenie warunków zabudowy w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym

Komunikat Termin ważności

UA-II.6730.335.2024

Z A W I A D O M I E N I E

w formie obwieszczenia

dotyczy:          postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez inwestora jako: "rozbudowa budynku mieszkalnego zabudowie bliźniaczej wraz z termomodernizacją i murkami oporowymi", przewidzianej do realizacji na działce nr 93/180. ark. 17, obręb Krzyżowniki, położonej przy ul. Owczarskiej 17 w Poznaniu

Zawiadamiam, że zakończono postępowanie dowodowe, wszczęte z wniosku osoby prywatnej z dnia 15.04.2024 r. i przystąpiono do rozpatrywania zgromadzonego
w postępowaniu materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia, zgodnie
z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 u.p.z.p. oraz zgodnie art. 53 ust. 1c k.p.a. w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości zawiadomienia dokonuje w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.

Informuję, że strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami tej sprawy i zgłosić ewentualnie uwagi. Zgłaszanie możliwe jest tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP i za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury (ul. Za Bramką 1, I piętro, sala 1B/28), a kontakt z osobą prowadzącą sprawę (nr tel.: 61 878-59-27): w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00 oraz w czwartki między 11:00 a 14:00.

Strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, pod rygorem doręczenia pisma pod dotychczasowy adres ze skutkiem prawnym (zgodnie z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania).

Informacje o aktualnym stadium postępowania administracyjnego można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.poznan.pl.

Publiczne zawiadomienie następuje w dniu 6.06.2024 r. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.), czyli w dniu 20.06.2024 r.

od 2024-06-06 do 2024-06-20