Oferta: ds. kancelarii i informacji

Data publikacji: 2007-05-11
Nr ref.: GP.NKO/1110-15/07
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: ds. kancelarii i informacji
Informacje dodatkowe: -

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-25

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem sprawnej obsługi kancelaryjnej Urzędu Miasta Poznania, w tym: udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu Miasta Poznania
i miejskich jednostek organizacyjnych oraz obsługa tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, zarządzanie),- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w klientem, - wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,- znajomość specyfiki i struktur UM,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu dobrym,- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,- komunikatywność,- wysoka kultura osobista.

Wymagania dodatkowe

- co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej,

Wymagane dokumenty

cv, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Inne informacje:

-

Informacja o wyniku naboru

zatrudnienie.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zatrudnienie
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2007-06-25 16:39