Oferta: ds. kancelarii i informacji
Data publikacji: 2007-05-11
Nr ref.: GP.NKO/1110-15/07
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: ds. kancelarii i informacji
Informacje dodatkowe: -
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-25
Zakres podstawowych czynności
Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem sprawnej obsługi kancelaryjnej Urzędu Miasta Poznania, w tym: udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu Miasta Poznania
i miejskich jednostek organizacyjnych oraz obsługa tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, zarządzanie),- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w klientem, - wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,- znajomość specyfiki i struktur UM,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu dobrym,- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,- komunikatywność,- wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe
- co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej,
Wymagane dokumenty
cv, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Inne informacje:
-
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zatrudnienie
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2007-06-25 16:39