Oferta: ds. środków trwałych um i ich ewidencji
Data publikacji: 2007-05-22
Nr ref.: GP.NKO/1110-16/07
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: ds. środków trwałych um i ich ewidencji
Informacje dodatkowe: -
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-11-20
Zakres podstawowych czynności
Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i wyposażenia Urzędu Miasta Poznania, w tym: przyjęcie na stan, przekazanie, zmiana miejsca użytkowania, likwidacja, znakowanie mebli i wyposażenia - wydruk kodów kreskowych, inwentaryzacja, przygotowanie pól spisowych, wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych, przygotowywanie sprawozdań statystycznych do GUS o majątku UM oraz do WMK o stanie mienia komunalnego UM.
Wymagania obowiązkowe
- min. wykształcenie średnie ekonomiczne,
- znajomość przepisów w zakresie środków trwałych,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- obsługa komputera w stopniu dobrym,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- umiejętność dokonywania samooceny i samokontroli.
Wymagane dokumenty
cv, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Inne informacje:
-
Informacja o wyniku naboru
odst??pienie - ??rodki trwa??e UM i ich ewidencja.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: odstąpienie
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2007-11-20 13:49