Oferta: ds. środków trwałych um i ich ewidencji

Data publikacji: 2007-05-22
Nr ref.: GP.NKO/1110-16/07
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: ds. środków trwałych um i ich ewidencji
Informacje dodatkowe: -

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-11-20

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i wyposażenia Urzędu Miasta Poznania, w tym: przyjęcie na stan, przekazanie, zmiana miejsca użytkowania, likwidacja, znakowanie mebli i wyposażenia - wydruk kodów kreskowych, inwentaryzacja, przygotowanie pól spisowych, wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych, przygotowywanie sprawozdań statystycznych do GUS o majątku UM oraz do WMK o stanie mienia komunalnego UM.

Wymagania obowiązkowe

- min. wykształcenie średnie ekonomiczne,

- znajomość przepisów w zakresie środków trwałych,

- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,

- obsługa komputera w stopniu dobrym,

- bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe ekonomiczne,

- umiejętność dokonywania samooceny i samokontroli.

Wymagane dokumenty

cv, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Inne informacje:

-

Informacja o wyniku naboru

odst??pienie - ??rodki trwa??e UM i ich ewidencja.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: odstąpienie
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2007-11-20 13:49