Oferta: ds. zarządzania nieruchomościami
Data publikacji: 2007-07-27
Nr ref.: GP.NKO/1110-25/07
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: ds. zarządzania nieruchomościami
Informacje dodatkowe: -
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-10-01
Zakres podstawowych czynności
Prowadzenie spraw z zakresu administrowania obiektami Urzędu Miasta Poznania
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - preferowane: prawo, ekonomia, gospodarka nieruchomościami;
-co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem /administrowaniem nieruchomościami;
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, finansów publicznych.
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub gospodarki nieruchomościami lub wyceny nieruchomości;
- licencja zawodowa zarządcy nieruchomości.
Wymagane dokumenty
cv, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Inne informacje:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem:
POZSERWIS GP UMP, plac Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. nr 133, poz. 883).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zatrudnienie
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2007-10-01 12:32