Oferta: kierownik biura obsługi klienta
Data publikacji: 2008-03-06
Nr ref.: GP.NKO/1110- 07/08
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: kierownik biura obsługi klienta
Informacje dodatkowe: -
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-05-05
Zakres podstawowych czynności
Organizacja obsługi klientów POZSERWIS GPUMP poprzez Biuro Obsługi Klienta (działalność informacyjna, ewidencja oraz monitoring zleceń). Współudział w kreowaniu wizerunku POZSERWISu.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym minimum dwa lata na stanowiskach urzędniczych
w jednostkach administracji samorządowej lub służbie cywilnej lub w służbie zagranicznej
lub w innych instytucjach państwowych;
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z klientem;
- umiejętność negocjacji;
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym.
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z marketingiem, PR;
- doświadczenie w funkcjonowaniu zespołów call-center.
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Inne informacje:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem:
POZSERWIS GP UMP, plac Kolegiacki 17 pok.31 , 61 - 841 Poznań w terminie do 2008-03-21.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zatrudnienie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2008-05-05 11:39