Oferta: kierownik biura obsługi klienta

Data publikacji: 2008-03-06
Nr ref.: GP.NKO/1110- 07/08
Jednostka: POZSERWIS - likwidacja z dniem 01.01.2011
Stanowisko: kierownik biura obsługi klienta
Informacje dodatkowe: -

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-05-05

Zakres podstawowych czynności

Organizacja obsługi klientów POZSERWIS GPUMP poprzez Biuro Obsługi Klienta (działalność informacyjna, ewidencja oraz monitoring zleceń). Współudział w kreowaniu wizerunku POZSERWISu.

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe;

- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym minimum dwa lata na stanowiskach urzędniczych
w jednostkach administracji samorządowej lub służbie cywilnej lub w służbie zagranicznej
lub w innych instytucjach państwowych;

- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z klientem;

- umiejętność negocjacji;

- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym.

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie na stanowisku związanym z marketingiem, PR;

- doświadczenie w funkcjonowaniu zespołów call-center.

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów, kserokopie innych niż ww. dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Inne informacje:

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem:

POZSERWIS GP UMP, plac Kolegiacki 17 pok.31 , 61 - 841 Poznań w terminie do 2008-03-21.

Informacja o wyniku naboru

zatrudnienie NBOK.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zatrudnienie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Pietrusik-Adamska
Data i godzina publikacji: 2008-05-05 11:39