Oferta: referent ds. administracji
Data publikacji: 2021-08-16
Nr ref.: 2/2021
Jednostka: Przedszkole Nr 176 "Bajkowy Domek"
Stanowisko: referent ds. administracji
Informacje dodatkowe: 1/2 etatu
Zakres podstawowych czynności
Obsługa programu i-przedszkole
Opracowywanie i wprowadzanie danych do SIO i PABS.
Prowadzenie akt osobowych pracowników.
Przygotowanie dokumentacji dotyczącej nawiązania i rozwiązania stosunku pracy.
Terminowe realizowanie spraw osobowych pracowników.
Realizowanie spraw związanych z ustaleniem prawa do urlopu, wyliczeniem wymiaru urlopu, udzielaniem urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i na cele kształcenia.
Prowadzenie kartotek związanych z urlopami, sporządzanie planu urlopów.
Zaopatrywanie pracowników w odzież roboczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie kartotek odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej.
Przygotowywanie i prowadzenie list obecności.
Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji nieobecności nieusprawiedliwionych i usprawiedliwionych, ewidencji wyjść w godzinach pracy (prowadzenie księgi wyjść pracowników poza obiekt przedszkolny), ewidencji czasu pracy, ewidencji szkoleń bhp i kontrolowanie terminów ważności tych szkoleń, ewidencji legitymacji służbowych.
Wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań.
Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie kadr.
Realizacja całokształtu zadań wynikających z prowadzenia kancelarii przedszkolnej.
Dostarczanie i odbiór dokumentów do i z instytucji (m.in.: wydział oświaty, kuratorium, urząd miasta itp.).
Uczestnictwo w zebraniach ogólnych rodziców, naradach z personelem administracyjno - obsługowymi w razie konieczności w posiedzeniach organów przedszkola.
Dokonywanie zakupów niezbędnych w przedszkolu materiałów oraz wyposażenia przedszkola w pomoce dydaktyczne.
Znajomość zasad obsługi sprzętu komputerowego i biurowego (m.in. komputer, drukarka, fax, telefon, ksero itp.)
Zgłaszanie dyrektorowi do kasacji zniszczonego sprzętu i urządzeń.
Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
Stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych.
Dbanie o jakość komunikacji z przełożonymi, pracownikami przedszkola i rodzicami, interesantami.
Wymagania obowiązkowe
Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe.
Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy i Ustawy Karta nauczyciela.
Biegła obsługa komputera.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisko.
Spełnianie jednego z poniższych warunków:
wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
Staż pracy 2-lata zgodnie z wykształceniem jak wyżej.
Wymagania dodatkowe
Doświadczenie na podobnym stanowisku w jednostkach oświatowych.
Wymagane dokumenty
List motywacyjny
Życiorys - curriculum vitae (prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Oryginał kwestionariusza osobowego.
Kserokopie świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
Oświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku.
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dokumenty potwierdzające umiejętności i osiągniecia zawodowe.
Oświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku.
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Inne informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone do dnia 13.08.2021 r. do godz. 10.00 pod adresem: Przedszkole nr 176, 61-494 Poznań, ul. Saperska 29, zaklejone w kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Referenta ds. administracji. Dokumenty można wyłać drogą pocztowa , złożyć osobiście w sekretariacie przedszkola lub umieszczając w skrzynce pocztowej przed wejsciem na teren przedszkola. Akceptujemy także wysyłkę dokumentów wymaganych w rekrutacji , droga elektroniczną na adres e-mail: bajkowydomek@wp.pl Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Przedszkolu nr 176, 61-494 Poznań, ul. Saperska 29, w dniu 13.08.2021 r. o godz. 11.00. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat, któremu zostanie zaproponowana praca:
zostanie skierowany do lekarza medycyny pracy celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku;
zostanie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Z Regulaminem Naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się w Sekretariacie Przedszkola. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 618331630.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, oraz na tablicy informacyjnej w holu budynku Przedszkola nr 176. Przedszkole nr 176 zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Przedszkole Nr 176 "Bajkowy Domek", ul. Saperska 29, 61-494 Poznań w terminie do 2021-08-30.
Przedszkole Nr 176 "Bajkowy Domek" zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Barbara Thiel-Szopka
Data wytworzenia informacji: 2021-08-16 00:00
Opis zmian: POdano nowy termin ważności ofert pracy. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Barbara Thiel
Data i godzina publikacji: 2021-08-16 17:08