Oferta: specjalista ds.płac
Data publikacji: 2018-06-26
Nr ref.: P58/1/2018
Jednostka: Przedszkole Nr 58
Stanowisko: specjalista ds.płac
Informacje dodatkowe: wymiar pracy- 1/4 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-08-20
Zakres podstawowych czynności
- pracownik realizuje zadania wynikające z obowiązujących ustaw i przepisów wykonywanych w zakresie finansów publicznych, rachunkowości budżetowej,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
- obsługa Systemu Informacji Oświatowej,
- współpraca z działem księgowości w zakresie:
- przygotowywania list płac,
- sporządzania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS,
- sporządzania dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na PDOF oraz innych potrąceń z list płac,
- okresowa analiza funduszu płac.
Wymagania obowiązkowe
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe lub średnie o profilu: administracja lub ekonomii i finansów;
- doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;
- minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub 4-letni staż pracy zawodowej;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
Wymagania dodatkowe
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej i analitycznego myślenia;
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości;
- umiejętność analizowania przepisów prawa;
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office;
- znajomość programów finansowo-księgowych jednostek budżetowych;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych, zagadnień PDOF, znajomość przepisów Zakładowego Funduszu Świadczeń socjalnych
- bardzo dobra znajomość programów: Płatnik i MS Office (w szczególności Excel),
- doświadczenie w obsłudze kadrowej i płacowej,
- samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić:
1) życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej odręcznie podpisany;
2) list motywacyjny odręcznie podpisany;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
5) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
6) kopie dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
7) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ;
9) podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku urzędniczym
Inne informacje:
Komplet dokumentów należy składać osobiście w placówce-
Przedszkole nr 58 w Poznaniu
ul. Wolsztyńska 15
60- 361 Poznań
Informacja o wyniku naboru
informacja o wyniku naboru specjalista ds.plac.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik naboru specjalista ds.płac (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Ciszewicz
Data i godzina publikacji: 2018-08-20 11:49