Oferta: sekretarz szkoły
Data publikacji: 2016-10-26
Nr ref.: SP10.1200.01.16
Jednostka: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Arkadego Fiedlera
Stanowisko: sekretarz szkoły
Informacje dodatkowe: 1,00 etatu, praca od 01.01.2017r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-11-24
Zakres podstawowych czynności
- Bieżąca obsługa sekretariatu szkoły zgodnie z wymogami przepisów Ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela oraz pozostałych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły,
- Sporządzanie wymaganej dokumentacji, pism i sprawozdań,
- Prowadzenie korespondencji według rzeczowego wykazu akt, gromadzenie i właściwe przechowywanie zarządzeń, rozporządzeń i okólników,
- Obsługa i wykorzystywanie w codziennej praktyce dostępnych programów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (m.in. "Sekretariat Pabs", "Kadry", "Zlecone", "Świadectwa", edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny i inne),
- Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO,
- Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji uczniów (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej - aplikacja PABS, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list, ich aktualizacja, a także ich archiwizacja, śledzenie przebiegu spełniania obowiązku szkolnego uczniów),
- Bieżące załatwianie wszelkich spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań administracyjno-biurowych na wniosek uczniów i ich rodziców oraz nauczycieli,
- Prowadzenie spraw osobowych nauczycieli i innych pracowników zgodnie z przepisami prawa oraz prowadzenie dokumentacji personalnej tj.: przygotowywanie i gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy o pracę, sporządzanie umów o pracę i zakładanie akt osobowych pracowników, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem regulacji płac pracowników administracji, obsługi i nauczycieli, sporządzanie dokumentów związanych z rozwiązaniem, ustaniem stosunku pracy itp., opracowywanie sprawozdawczości GUS związanej z zakresem działania kadr.
Wymagania obowiązkowe
Sekretarzem może być osoba, która zgodnie z art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych oraz art. 45 ust. 2 ustawy o finansach publicznych:
- Jest obywatelem polskim,
- Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- Posiada wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
- Posiada co najmniej roczną praktykę zawodową w administracji,
- Posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza szkoły,
- Cechuje ją kultura osobista, łatwość w codziennym komunikowaniu się z innymi i budowania relacji,
- Umiejętność pracy w zespole oraz w warunkach okresowego spiętrzenia zadań, dobrej organizacji pracy,
- Samodzielność, komunikatywność, życzliwość, rzetelność i dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe
Ponadto posiada:
- biegłą znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, PowerPoint i inne),
- swobodną umiejętność obsługi urządzeń biurowych, łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
- dobrą znajomość zagadnień prawa oświatowego, zagadnień kadrowych i nowoczesnych metod naboru pracowników oraz narzędzi polityki personalnej,
- znajomość prawa pracy (Kodeksu Pracy) oraz umiejętność praktycznego stosowania,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej.
Wymagane dokumenty
- Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Curriculum Vitae zawierające przebieg pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
- Kserokopia dowodu osobistego,
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty pracy zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu,
- Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Inne informacje:
- Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub listownie w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 10 w Poznaniu - parter, w zaklejonej i opisanej kopercie (imię i nazwisko, adres), w dni robocze, w godzinach 7.00 - 15.00.
- Termin składania ofert upływa dnia 10 listopada 2016 r. do godziny 14.00 (liczy się data wpływu do placówki).
- Oferty złożone po wskazanym terminie, niekompletne lub przesłane za pomocą poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
- Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających określone w ogłoszeniu wymogi. Z wytypowanymi kandydatami Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 10 w Poznaniu przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną w celu wyłonienia osoby do zatrudnienia. Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów oraz zaświadczenie lekarskie. Niedostarczenie ww. dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wyniki naboru na stanowisko Sekretarza szkoły (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Nawrot
Data i godzina publikacji: 2016-11-24 15:06