Oferta: sekretarz szkoły

Data publikacji: 2016-10-26
Nr ref.: SP10.1200.01.16
Jednostka: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Arkadego Fiedlera
Stanowisko: sekretarz szkoły
Informacje dodatkowe: 1,00 etatu, praca od 01.01.2017r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-11-24

Zakres podstawowych czynności

  1. Bieżąca obsługa sekretariatu szkoły zgodnie z wymogami przepisów Ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela oraz pozostałych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły,
  2. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, pism i sprawozdań,
  3. Prowadzenie korespondencji według rzeczowego wykazu akt, gromadzenie i właściwe przechowywanie zarządzeń, rozporządzeń i okólników,
  4. Obsługa i wykorzystywanie w codziennej praktyce dostępnych programów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (m.in. "Sekretariat Pabs", "Kadry", "Zlecone", "Świadectwa", edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny i inne),
  5. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO,
  6. Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji uczniów (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej - aplikacja PABS, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list, ich aktualizacja, a także ich archiwizacja, śledzenie przebiegu spełniania obowiązku szkolnego uczniów),
  7. Bieżące załatwianie wszelkich spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań administracyjno-biurowych na wniosek uczniów i ich rodziców oraz nauczycieli,
  8. Prowadzenie spraw osobowych nauczycieli i innych pracowników zgodnie z przepisami prawa oraz prowadzenie dokumentacji personalnej tj.: przygotowywanie i gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy o pracę, sporządzanie umów o pracę i zakładanie akt osobowych pracowników, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem regulacji płac pracowników administracji, obsługi i nauczycieli, sporządzanie dokumentów związanych z rozwiązaniem, ustaniem stosunku pracy itp., opracowywanie sprawozdawczości GUS związanej z zakresem działania kadr.

Wymagania obowiązkowe

Sekretarzem może być osoba, która zgodnie z art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych oraz art. 45 ust. 2 ustawy o finansach publicznych:

  1. Jest obywatelem polskim,
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
  4. Posiada wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
  5. Posiada co najmniej roczną praktykę zawodową w administracji,
  6. Posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  7. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza szkoły,
  8. Cechuje ją kultura osobista, łatwość w codziennym komunikowaniu się z innymi i budowania relacji,
  9. Umiejętność pracy w zespole oraz w warunkach okresowego spiętrzenia zadań, dobrej organizacji pracy,
  10. Samodzielność, komunikatywność, życzliwość, rzetelność i dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe

Ponadto posiada:

  • biegłą znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, PowerPoint i inne),
  • swobodną umiejętność obsługi urządzeń biurowych, łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
  • dobrą znajomość zagadnień prawa oświatowego, zagadnień kadrowych i nowoczesnych metod naboru pracowników oraz narzędzi polityki personalnej,
  • znajomość prawa pracy (Kodeksu Pracy) oraz  umiejętność praktycznego stosowania,
  • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej.

Wymagane dokumenty

  1. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. Curriculum Vitae zawierające przebieg pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
  3. Kserokopia dowodu osobistego,
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  5. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty pracy zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu,
  7. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Inne informacje:

  1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub listownie w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 10 w Poznaniu - parter, w zaklejonej i opisanej kopercie (imię i nazwisko, adres), w dni robocze, w godzinach 7.00 - 15.00.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 10 listopada 2016 r. do godziny 14.00 (liczy się data wpływu do placówki).
  3. Oferty złożone po wskazanym terminie, niekompletne lub przesłane za pomocą poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
  4. Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających określone w ogłoszeniu wymogi. Z wytypowanymi kandydatami Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 10 w Poznaniu przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną w celu wyłonienia osoby do zatrudnienia. Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów oraz zaświadczenie lekarskie. Niedostarczenie ww. dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.

Informacja o wyniku naboru

SP10 - wyniki naboru.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wyniki naboru na stanowisko Sekretarza szkoły (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Nawrot
Data i godzina publikacji: 2016-11-24 15:06