Oferta: specjalista ds. kadr
Data publikacji: 2025-09-16
Nr ref.: 2/2025
Jednostka: Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. J. H. Dąbrowskiego
Stanowisko: specjalista ds. kadr
Informacje dodatkowe: 1/2 etatu 20h/40h
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-10-13
Zakres podstawowych czynności
- Wprowadzanie do systemu kadrowego danych dotyczących nowych oraz zatrudnionych pracowników, analiza niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnienie.
- Kompletowanie, opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników.
- Sporządzanie umów o pracę i dokumentów związanych z zatrudnieniem, aneksów do umów o pracę, itp.
- Comiesięczne wprowadzanie harmonogramów pracy i analiza rozliczenia czasu pracy w programie informatycznym.
- Prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników (urlopy, zwolnienia, itp.).
- Sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę.
- Przygotowywanie skierowań na okresowe i kontrolne badania lekarskie.
- Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy.
- Przechowywanie i zabezpieczanie akt osobowych.
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy i przepisami wykonawczymi.
- Przygotowywanie materiałów w sprawach dotyczących: - dodatku stażowego, - nagród jubileuszowych, - odpraw rentowych i emerytalnych, - nagród i kar, - umów w sprawie dokształcania, - ekwiwalentów za urlopy.
- Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków.
- Sporządzanie odpowiedzi na zajęcia komornicze.
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
- Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie spraw pracowniczych oraz funduszu płac (we współpracy z pracownikiem obsługi płac).
- Przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń.
- Bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego.
- Przygotowywanie sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp.
- Obsługa programu e-PFRON i prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych
Wymagania obowiązkowe
wykształcenei min średnie, min 3 letni staż parcy dla wyksztalcenai sredniego, wtym min. 3 lata stażu na stanowsiku administracyjno-kadrowym, znajomosc kodeksu pracy, Karty Nauczyciela, Prawa Pracy , posiadanie obywatelstwa polskiego lu znajomosci języka polskiego potwwierdzonej dokumnetem określonym wprzepisach dla słuzby cywilnej, posiadanie pełnej zdolnosci do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychm, niekaralmnosc za pzrestepstwa umyślne scigane z oskarżenia publicznego lub umyśln e przestepstwa skarbowe
Wymagania dodatkowe
- zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej i analitycznego myślenia;
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (w szczególności EXEL);
- wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- znajomosc obługi programów SIO, Progman bedzie atutem
- rzetelność, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji
i uprawnień zawodowych;
- cv
- kopia świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Inne informacje:
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów Wymagane dokumenty należy elektronicznie na adres szk59@wp.pl dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalista ds. kadr składania dokumentacji trwa do dnia 30.09.2025. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie - nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej..Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w siedzibie szkoły przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 59 w Poznaniu
We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt: iod_mjo@um.poznan.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazanie przez Panią/Pana szerszego zakresu danych niż wymagane wskazanymi powyżej przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym
z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe;
c) żądania usunięcia danych osobowych, gdy:
- dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
- po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, a w zakresie pozostałych danych ich podanie jest dobrowolne.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Magdalena górecka
Data wytworzenia informacji: 2025-10-13 00:00
Opis zmian: informacaj o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Górecka
Data i godzina publikacji: 2025-10-13 12:20