Oferta: specjalista ds. w spółpracy z cuwjo
Data publikacji: 2025-09-16
Nr ref.: 1/2025
Jednostka: Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. J. H. Dąbrowskiego
Stanowisko: specjalista ds. w spółpracy z cuwjo
Informacje dodatkowe: 1/2 etatu 20h/40h tygodniowo
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-10-13
Zakres podstawowych czynności
- Miesięczne zamawianie pieniędzy w Wydziale Finansowym na funkcjonowanie jednostki oświatowej.
- Przesyłanie elektronicznie dowodów księgowych wcześniej sprawdzonych merytorycznie i formalnie za pomocą systemu "eDok" (faktur, lista płac itp.) do CUWJO.
- Dokonywanie zmian w planie finansowym jednostki oświatowej w PABS, obsługa programu SIO i PABS.
- Podawanie pisemnej informacji o przepracowanych godzinach i nadgodzinach nauczycieli oraz pracowników AiO.
- Przesyłanie dokumentów do naliczeń wynagrodzeń AiO, przesyłanie godzin i nadgodzin pracy nauczycieli.
- Przesyłanie informacji o pożyczkach, zajęciach komorniczych i potrąceniach itp.
- Przesyłanie informacji o urlopach macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych itp.
- Przesyłanie informacji o nagrodach jubileuszowych, odprawach, ekwiwalentach za urlop itp., przyznanych dodatkach, scanów zawartych umów zleceń i o dzieło wraz z oświadczeniami pracowników. Przesyłanie bieżących informacji p zmianach, które składają pracownicy np. zmiana numeru konta, zgłoszenie członków rodziny do ZUS itp.
- Zamieszczanie na BIP, SIO, GUS informacji sporządzonych przez CUWJO.
- Współpraca z działem księgowości i płac w CUWJO.
- Sporządzanie i przekazywanie pism i wniosków do urzędu
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie min. Średnie ogólne lub ekonomiczne
- Staż pracy min 3 lata przy wykształceniu średnim, 2 lata przy wyższym
- Znajomość zagadnień rachunkowości
- Biegła znajomość MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Wymagania dodatkowe
- zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej i analitycznego myślenia;
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (w szczególności EXEL);
- wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- rzetelność, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
- znajomość programów SIO, PROGMAN będzie dużym atutem
Wymagane dokumenty
cv
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- kopia świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Inne informacje:
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. J.H.Dąbrowskiego, ul. Baranowska 1, 61-353 Poznań
- praca przy komputerze
- wymiar etatu: 0,5
- praca o charakterze indywidualnym
- częsty kontakt z innymi pracownikami
. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów: dokumnety składamy do 30.09.2025 elektronicznie na adres szk59@wp.pl dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalista ds. współpracy z CUWJO składania dokumentacji trwa do dnia 30.09.2025. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie - nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej..Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w siedzibie , przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Warunki pracy zgodne z przepisami bhp wg. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973) oraz zgodne z zasadami ergonomii.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 59 w Poznaniu
We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt: iod_mjo@um.poznan.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazanie przez Panią/Pana szerszego zakresu danych niż wymagane wskazanymi powyżej przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym
z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe;
c) żądania usunięcia danych osobowych, gdy:
- dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
- po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, a w zakresie pozostałych danych ich podanie jest dobrowolne.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Magdalena Górecka
Data wytworzenia informacji: 2025-10-13 00:00
Opis zmian: informacaj o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Górecka
Data i godzina publikacji: 2025-10-13 12:21