Tryb nieogłoszeniowy: ZoC/SP59/2/2018

Sygnatura zamówienia: ZoC/SP59/2/2018
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 15 marca 2018
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: zapytanie o cenę

Urząd Miasta Poznania

Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. J. H. Dąbrowskiego
ul. Baranowska 1, 61-353 Poznań
kontakt: 61 879-31-96
email: szk59@wp.pl

Przedmiot zamówienia

ZAPYTANIE OFERTOWE

W ZAKRESIE PRAC REMONTOWYCH DWÓCH ŁAZIENEK w  SP59

Przedmiotem zapytania ofertowego są prace remontowe łazienek położonych na parterze budynku SP59 w zakresie :

1. prace wyburzeniowe

2. przygotowanie powierzchni do położenia płytek

3. wywiezienie gruzu

4. wykonanie sufitów podwieszanych

5. dostosowanie instalacji elektrycznej do nowego oświetlenia halogenowego

6. demontaż istniejacych urządzeń sanitarnych

7. położenie fliz do wysokości 2 m

8. położenie terakoty

9. montaż blatów pod umywalki

10. montaż umywalek w ilości 6 szt.

11. montaż toalet podtynkowych w ilości 6 szt.

13. montaż kabin WC : 6 szt,

14. zabudowa rur centralnego ogrzewania

15.wymiana rur kanalizacyjnych

16. demontaż bojlerów przyłącze ciepłej wody

15. wymiana kaloryferów 4 szt.

16. malowanie pozostałych powierzchni nie objętych flizowaniem na żądany kolor

17. zakup potrzebnych materiałów i urządzeń do wykonania remontu w uzgodnieniu z dyrekcją placówki.

Termin realizacji zamówienia : 01.07.2018 r. do 31.07.2018 r.

Miejsce i termin złożenia ofert : do 15.04.2018 r. -sekretariat szkoły

Termin otwarcia ofert : 20.04.2018 r.

Warunki płatności : faktura płatna przelewem w terminie wskazanym przez Wykonawcę po wykonaniu i odbiorze protokołem prac remontowych.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : referent placówki p.B.Rybarczyk

Sposób przygotowania oferty : ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim- w zaklejonej kopercie z napisem " remont sanitariatów " opatrzonej pieczęcią firmy składającej ofertę.

Treść oferty winna zawierać :

1. nazwę wykonawcy

2. adres wykonawcy

3. NIP i REGON

5. nr rachnku bankowego

6. kosztorys ofertowy wraz z ceną netto / cenę brutto/podatek

7. oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszeniu do niego zastrzeżeń / zgoda na warunki płatności

9. określenie terminu realizacji zamówienia

10. podanie okresu gwarancji na wykonany remont

Osoby zainteresowane wykonaniem remontu proszone są o kontakt: szk59@wp.pl

Metryczka

Opis zmian: Zmiana terminu otwarcia ofert. (Aktualizacja)
Opublikował(a): Benedykt Rybarczyk
Data i godzina publikacji: 2018-04-16 11:41