Oferta: ds.obsługi klienta

Data publikacji: 2011-07-27
Nr ref.: DKS-1100-6/2011
Jednostka: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Stanowisko: ds.obsługi klienta
Informacje dodatkowe: umowa na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-12-14

Zakres podstawowych czynności

1.Kompleksowa obsługa klienta zewnętrznego,obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej,przygotowanie sprawozdań oraz wprowadzanie i segregowanie danych w systemie informatycznym.

2.Zastępowanie w czasie nieobecności pracownika na stanowisku ds. obsługi sekretariatu w zakresie obsługi korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym korespondencji elektronicznej Dyrektorów; obsługa spotkań,narad i konferencji Dyrektora Zakładu,obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora.

Wymagania obowiązkowe

1.Wykształcenie wyższe humanistyczne.

2.Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta.

3.Wysoka kultura osobista.

4.Bardzo dobra obsługa komputera środowiska MS OFFICE.

Wymagania dodatkowe

1.Umiejętność planowania i organizowania pracy.

2.Znajomość instrukcji kancelaryjnej.

3.Komunikatywność.

4.Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

5.Znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego mile widziane.

Wymagane dokumenty

1.Życiorys.

2.List motywacyjny.

3.Kserokopie dyplomów ukończenia studiów.

4.Kserokopie innych niż ww.dokumentów potwierdzajacych posiadane kwalifikacje.

Informacja o wyniku naboru

ds.obsługi klientaj.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Dagmara Żarska
Data i godzina publikacji: 2011-12-14 13:50