Oferta: ds.obsługi klienta
Data publikacji: 2011-07-27
Nr ref.: DKS-1100-6/2011
Jednostka: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Stanowisko: ds.obsługi klienta
Informacje dodatkowe: umowa na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-12-14
Zakres podstawowych czynności
1.Kompleksowa obsługa klienta zewnętrznego,obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej,przygotowanie sprawozdań oraz wprowadzanie i segregowanie danych w systemie informatycznym.
2.Zastępowanie w czasie nieobecności pracownika na stanowisku ds. obsługi sekretariatu w zakresie obsługi korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym korespondencji elektronicznej Dyrektorów; obsługa spotkań,narad i konferencji Dyrektora Zakładu,obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora.
Wymagania obowiązkowe
1.Wykształcenie wyższe humanistyczne.
2.Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta.
3.Wysoka kultura osobista.
4.Bardzo dobra obsługa komputera środowiska MS OFFICE.
Wymagania dodatkowe
1.Umiejętność planowania i organizowania pracy.
2.Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
3.Komunikatywność.
4.Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
5.Znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego mile widziane.
Wymagane dokumenty
1.Życiorys.
2.List motywacyjny.
3.Kserokopie dyplomów ukończenia studiów.
4.Kserokopie innych niż ww.dokumentów potwierdzajacych posiadane kwalifikacje.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Dagmara Żarska
Data i godzina publikacji: 2011-12-14 13:50