Oferta: ds.płac i rozliczeń funduszu ubezpieczeń społecznych.
Data publikacji: 2010-05-20
Nr ref.: DKS.1110-11/2010
Jednostka: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Stanowisko: ds.płac i rozliczeń funduszu ubezpieczeń społecznych.
Informacje dodatkowe: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Data rozstrzygnięcia oferty
2010-06-29
Zakres podstawowych czynności
1.Naliczanie zasadniczej listy płac.
2.Przygotowywanie korekt deklaracji rozliczeniowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
3.Sprawdzanie poprawności naliczania zasiłków chorobowych,świadczeń rehabilitacyjnych oraz zasiłków macierzyńskich i wychowawczych.
Wymagania obowiązkowe
1.Wykształcenie min.średnie-mile widziane wyższe.
2.Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z naliczaniem płac i rozliczaniem funduszu ubezpieczeń społecznych.
3.Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu wynagradzania pracowników.
4.Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,rozliczania,rozliczania zasiłków chorobowych,macierzyńskich oraz świadczeń rehabilitacyjnych.
5.Bardzo dobra obsługa komputera środowiska MS OFFICE.
Wymagania dodatkowe
1.Znajomość przepisów z zakresu wynagradzania pracowników samorządowych.
2.Umiejętność planowania i organizowania pracy.
3.Umiejetność radzenia sobie ze stresem.
4.umiejetność pracy w zespole.
5.Znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego mile widziana.
Wymagane dokumenty
1.Życiorys.
2.List motywacyjny.
3.Kserokopie dokumentów potwierdzjące posiadane kwalifikacje.
Informacja o wyniku naboru
ds.płac i rozliczeń funduszu ubezpieczeń społecznych.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Dagmara Żarska (Aktualizacja)
Opublikował(a): Dagmara Żarska
Data i godzina publikacji: 2010-06-29 13:50