Oferta: ds.płac i rozliczeń funduszu ubezpieczeń społecznych.

Data publikacji: 2010-05-20
Nr ref.: DKS.1110-11/2010
Jednostka: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Stanowisko: ds.płac i rozliczeń funduszu ubezpieczeń społecznych.
Informacje dodatkowe: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Data rozstrzygnięcia oferty

2010-06-29

Zakres podstawowych czynności

1.Naliczanie zasadniczej listy płac.

2.Przygotowywanie korekt deklaracji rozliczeniowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

3.Sprawdzanie poprawności naliczania zasiłków chorobowych,świadczeń rehabilitacyjnych oraz zasiłków macierzyńskich i wychowawczych.

Wymagania obowiązkowe

1.Wykształcenie min.średnie-mile widziane wyższe.

2.Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z naliczaniem płac i rozliczaniem funduszu ubezpieczeń społecznych.

3.Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu wynagradzania pracowników.

4.Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,rozliczania,rozliczania zasiłków chorobowych,macierzyńskich oraz świadczeń rehabilitacyjnych.

5.Bardzo dobra obsługa komputera środowiska MS OFFICE.

Wymagania dodatkowe

1.Znajomość przepisów z zakresu wynagradzania pracowników samorządowych.

2.Umiejętność planowania i organizowania pracy.

3.Umiejetność radzenia sobie ze stresem.

4.umiejetność pracy w zespole.

5.Znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego mile widziana.

Wymagane dokumenty

1.Życiorys.

2.List motywacyjny.

3.Kserokopie dokumentów potwierdzjące posiadane kwalifikacje.

Informacja o wyniku naboru

ds.płac i rozliczeń funduszu ubezpieczeń społecznych.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Dagmara Żarska (Aktualizacja)
Opublikował(a): Dagmara Żarska
Data i godzina publikacji: 2010-06-29 13:50