Oferta: specjalista ds. płac
Data publikacji: 2009-04-24
Nr ref.: ZSH-012/279/09
Jednostka: Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca '56 w Poznaniu (XXXI Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczno-Handlowe, Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 4, Branżowa Szkoła II Stopnia Nr 4, XXXVI Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych)
Stanowisko: specjalista ds. płac
Informacje dodatkowe: oferty przyjmuje sekretariat Zespołu Szkół Handlowych w godzinach od 8.0 do 15.00
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-05-18
Zakres podstawowych czynności
sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędami Skarbowymi, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych; wystawianie faktur VAT i prowadzenie bieżących rozliczeń z tego tytułu z Urzędem Skarbowym.
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne z dwuletnim doświadczeniem zawodowym; obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
Wymagania dodatkowe
biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office; umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego); znajomość obsługi programu Płatnik i programów ProgMan: płace, zlecone, multicash; znajomość obsługi przepisów podatkowych (w tym sporządzanie dokumentów PIT, VAT); znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrąceń składek; znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych; umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, komunikatywność i umiejętność współpracy; systematyczność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy; samodzielność w działaniu.
Wymagane dokumenty
list motywacyjny; CV; kwestionariusz osobowy; dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz odpowiedni staż pracy (mile widziane opinie i referencje); oświadczenie o niekaralności; oswiadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; aktualne zaświadczenie lekarsie stwierdzające mozliwość wyonywania pracy na stanowisku specjalisty ds. płac; oswiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urz?dnicze.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik naboru na stanowisko specjalisty d/s płac (Aktualizacja)
Opublikował(a): Alicja Zaborowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-18 10:52