Oferta: główny księgowy

Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: CIS.110.1.2016
Jednostka: Centrum Inicjatyw Senioralnych
Stanowisko: główny księgowy
Informacje dodatkowe: 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-06-24

Zakres podstawowych czynności

  1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Dokonywanie wstępnej i ostatecznej kontroli zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowania jednostki.
  4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Prowadzenie dokumentacji księgowej i jej archiwizacja.
  6. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.
  7. Rozliczanie z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Pracy i GUS,
  8. Nadzorowanie  całokształtu  prac  księgowych  oraz  bieżące prowadzenie księgowości w Centrum Inicjatyw Senioralnych 
  9. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym załatwianiem prac księgowych oraz   bieżące   nadzorowanie    i    kontrolowanie   prawidłowego   obiegu dokumentów księgowych.
  10. Opracowywanie  i   kontrolowanie   wykonywania  planów   budżetowych w Centrum Inicjatyw Senioralnych 
  11. Zatwierdzania faktur i rachunków do wypłaty i dekretowanie dokumentów księgowych.
  12. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z działalności w Centrum Inicjatyw Senioralnych.
  13. Rozliczanie  faktur i rachunków związanych z zaopatrzeniem Centrum Inicjatyw Senioralnych.
  14. Sporządzanie przelewów płatniczych.
  15. Ewidencja wyposażenia.

           

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie, ekonomiczne o kierunku rachunkowość i co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości na stanowisku główny księgowy.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych.
  3. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w księgowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego.
  4. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu Ustawy o rachunkowości i finansach publicznych.

Wymagania dodatkowe

  1. Znajomość obsługi Systemu Bankowości PKO.
  2. Bardzo dobra organizacja pracy.
  3. Odpowiedzialność i rzetelność.
  4. Bardzo dobra obsługa komputera i Internetu.
  5. Certyfikat księgowego wydany przez Ministra Finansów.
  6. Znajomość programu Progman

Wymagane dokumenty

- życiorys i list motywacyjny

- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

Wymagane dokumenty tylko w formie papierowej należy składać w siedzibie Centrum Inicjatyw Senioralnych , ul Mickiewicza 9a w Poznaniu w terminie do dnia 21 czerwca 2016r. do godz.16:00.

Inne informacje:

Praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami, instytucjami.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wojciech Bauer
Data i godzina publikacji: 2016-06-24 15:16