Oferta: zastępca głównego księgowego

Data publikacji: 2016-06-06
Nr ref.: DPS/100/03/06/2016
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: zastępca głównego księgowego
Informacje dodatkowe: zatrudnienie od 01 września 2016 r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-06

Zakres podstawowych czynności

  1. prowadzenie rachunkowości  jednostki,
  2. bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,
  3. dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,
  4. nadawanie na dokumentach księgowych klasyfikacji budżetowej,
  5. dekretowanie dowodów księgowych,
  6. bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,
  7. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  8. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  9. przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych,
  10. sporządzanie sprawozdań i informacji z wykonania budżetu oraz środków trwałych,
  11. współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,
  12. sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,
  13. przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,

Wymagania obowiązkowe

  1. Spełnianie warunków określonych w art.6  Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
  2. Posiadanie następujących kwalifikacji zawodowych:

- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,

- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymogami na danym stanowisku. 

Wymagania dodatkowe

tj. pożądane przy dokonywaniu wyboru kandydata:

  1. Doświadczenie w księgowości w jednostkach budżetowych.
  2. Znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i osób fizycznych, o samorządzie gminnym, sprawozdawczości budżetowej i umiejętność ich właściwego stosowania.
  3. Kursy specjalistyczne w dziedzinie rachunkowości budżetowej
  4. Umiejętność obsługi programu księgowego PROGMAN
  5. Umiejętność obsługi bankowości elektronicznej.
  6. Znajomość obsługi Pakietu MS Office.
  7. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  8. Terminowość w realizacji zadań.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji i umiejętności
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

Inne informacje:

Na rozmowę kwalifikacyjną prosimy przynieść oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia.

Informacja o wyniku naboru

wyniki rekrutacji.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Marek Grzegorzewski wyniki rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marek Grzegorzewski
Data i godzina publikacji: 2016-07-06 09:15