Kontrola: AWK.II/0914-104/05
kontrola finansowa w zakresie gospodarki finansowej w 2004r.
Rodzaj kontroli
doraźna
Data przeprowadzenia
2005-06-06
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
- DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - UGORY
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- W instrukcji obiegu i kontroli dokumentów określić rodzaj druków zaliczanych do druków scisłego zarachowania, określić operacje gospodarcze, do udokunentowania których służą poszczególne dokumenty ksiegowe, a także wyznaczyć imiennie osoby upoważnione do pobierania poszczególnych rodzajów druków ścisłego zarachowania.
- Opracować politykę rachunkowości zgodnie z art.10 ustawy o rachunkowości.
- Do instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych dołączyć harmonogram spływu dokunentów finansowo-ksiegowych, wzór podpisów osób upoważnionych do sprawdzania i zatwierdzania dowodów ksiegowych.
- Zaprowadzić analitykę do konta 221 Należnosci z tytułu dochodów budżetowych - wplłwy za pobyt mieszkanców w DPS.
- Gospodarkę kasową prowadzić zgodnie z obowiązującymi w jednostce przepisami czyli instrukcją kasową.
- W opisie prowadzenia rachunkowości wyszczególnić rodzaje ksiąg rachunkowych prowadzonych przez jednostkę.
- Składniki majatku oznaczyć numerami identyfikacyjnymi, zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną.
- Przed przystapieniem do inwentaryzacji sporządzić zestawienie sald zinwenttaryzowanych grup składników aktywów.
- Arkusze spisu z natury przekazać do zatwierdzenia kierownikowi jednostki.
- Uaktualnić Regulamin Pracy Komisji przetargowej.
- Przy zamówieniach publicznych sporzadzić druk ZP-18
- Zwrócić szczególną uwagę na datowanie dokumentów dotyczących ustalenia wartości szacunkowej zamowień oraz dat publikacji ogloszeń.
- W przypadku unieważnienia jednej cześci przetargu zamieszczać w protokole postepowania informacje o jego unieważnieniu.
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-02-05 16:07:10.0