Kontrola: AWK.III/0914-3-27/07

Kontrola w zakresie przestrzegania prawa zamówień publicznych

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2008-01-31

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

  • DZIENNY OŚRODEK ADAPTACJI NR 1

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Dyrektora Szkoły do:
  • 1. Właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności do:
  • - określania wartości szacunkowej zamówienia z należytą starannością stosownie do wymogu art.32 ust.1 ustawy Pzp i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych,
  • - stosowania kodów CPV do opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogiem art.30 ust.7 ustawy Pzp,
  • - składania oświadczenia o bezstronności przez kierownika jednostki, zgodnie z art.17 ust.2 ustawy Pzp,
  • - sporządzania protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 24.10.2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • 2. W zarządzeniach powołujących komisje przetargowe wskazywania obowiązujących przepisów prawa.
  • 3. Uwzględnienia ustaleń badania w dalszym kierowaniu jednostką.
  • Podjęcia działań zapobiegawczych w celu wyeliminowania wystąpienia w przyszłości ewentualnych nieprawidłowości w zakresie udzielania zamówień publicznych i ich realizacji.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0