Kontrola: AWK.III/0914-3-27/07
Kontrola w zakresie przestrzegania prawa zamówień publicznych
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2008-01-31
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
- DZIENNY OŚRODEK ADAPTACJI NR 1
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Zobowiązanie Dyrektora Szkoły do:
- 1. Właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności do:
- - określania wartości szacunkowej zamówienia z należytą starannością stosownie do wymogu art.32 ust.1 ustawy Pzp i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych,
- - stosowania kodów CPV do opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogiem art.30 ust.7 ustawy Pzp,
- - składania oświadczenia o bezstronności przez kierownika jednostki, zgodnie z art.17 ust.2 ustawy Pzp,
- - sporządzania protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 24.10.2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- 2. W zarządzeniach powołujących komisje przetargowe wskazywania obowiązujących przepisów prawa.
- 3. Uwzględnienia ustaleń badania w dalszym kierowaniu jednostką.
- Podjęcia działań zapobiegawczych w celu wyeliminowania wystąpienia w przyszłości ewentualnych nieprawidłowości w zakresie udzielania zamówień publicznych i ich realizacji.
Załączniki - dokumenty kontrolne
- Dzienny_Osrodek_Adaptacyjny_1.jpg -- (JPG, 0.30kB)
- Dzienny_Osrodek_Adaptacyjny_2.jpg -- (JPG, 0.41kB)
- Dzienny_Osrodek_Adaptacyjny_3.jpg -- (JPG, 0.33kB)
- Dzienny_Osrodek_Adaptacyjny_4.jpg -- (JPG, 0.29kB)
- Dzienny_Osrodek_Adaptacyjny_5.jpg -- (JPG, 0.11kB)
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0