Kontrola: AWK.III/0914-3-7/07

Kontrola w zakresie przestrzegania prawa zamówień publicznych

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2007-04-16

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Usługi Komunalne

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Pan Prezydent zobiowiązał do właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności do:
  • 1. Właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności do:
  • - zamieszczania ogłoszenia o wszczęciu postępowania oraz o zawarciu umowy ( w przypadku zamówień o wartości szacunkowej poniżej równowartości 60 000 Euro) na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem art.4 a ust.2 ustawy Pzp,
  • - udostępniania specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji elektronicznej, zgodnie z wymogiem art.42 ust.1 ustawy Pzp,
  • - w przypadku przewidywania udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt 6,7 uwzględniania ich wartości w ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia,
  • - zawierania umowy z wybranym wykonawcą zgodnie z zakresem wynikającym ze złożonej oferty stosownie do wymogu art.140 ust.1 ustawy Pzp,
  • - zawierania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty zgodnie z art.94 ust.1 ustawy Pzp,
  • - w piśmie informującym wykonawców o odrzuceniu ofert wskazywania uzasadnienia faktycznego ich odrzucania zgodnie z wymogiem art.92 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp,
  • - przewidywania w specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielania zamówień uzupełniających tylko w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności wymienione w art.67 ust.1 pkt 6,7 ustawy Pzp,
  • - żądania aby aktualność załączanych do oferty dokumentów była zgodna z wymogiem rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
  • - stosowania bezwzględnie trybów konkurencyjnych w przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 6 000 Euro,
  • - podpisywania wszystkich dokumentów znajdujących się dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • 2. Uwzględnienia ustaleń badania w dalszym kierowaniu jednostką.
  • 3. Podjęcia działań zapobiegawczych w celu wyeliminowania wystąpienia w przyszłości ewentualnych nieprawidłowości w zakresie udzielania zamówień publicznych i ich realizacji.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-02-04 16:07:36.0