Kontrola: AWK.III/0914-3-7/07
Kontrola w zakresie przestrzegania prawa zamówień publicznych
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2007-04-16
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Pan Prezydent zobiowiązał do właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności do:
- 1. Właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności do:
- - zamieszczania ogłoszenia o wszczęciu postępowania oraz o zawarciu umowy ( w przypadku zamówień o wartości szacunkowej poniżej równowartości 60 000 Euro) na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem art.4 a ust.2 ustawy Pzp,
- - udostępniania specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji elektronicznej, zgodnie z wymogiem art.42 ust.1 ustawy Pzp,
- - w przypadku przewidywania udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt 6,7 uwzględniania ich wartości w ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia,
- - zawierania umowy z wybranym wykonawcą zgodnie z zakresem wynikającym ze złożonej oferty stosownie do wymogu art.140 ust.1 ustawy Pzp,
- - zawierania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty zgodnie z art.94 ust.1 ustawy Pzp,
- - w piśmie informującym wykonawców o odrzuceniu ofert wskazywania uzasadnienia faktycznego ich odrzucania zgodnie z wymogiem art.92 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp,
- - przewidywania w specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielania zamówień uzupełniających tylko w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności wymienione w art.67 ust.1 pkt 6,7 ustawy Pzp,
- - żądania aby aktualność załączanych do oferty dokumentów była zgodna z wymogiem rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- - stosowania bezwzględnie trybów konkurencyjnych w przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 6 000 Euro,
- - podpisywania wszystkich dokumentów znajdujących się dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- 2. Uwzględnienia ustaleń badania w dalszym kierowaniu jednostką.
- 3. Podjęcia działań zapobiegawczych w celu wyeliminowania wystąpienia w przyszłości ewentualnych nieprawidłowości w zakresie udzielania zamówień publicznych i ich realizacji.
Załączniki - dokumenty kontrolne
- Uslugi_Komunalne_1.jpg -- (JPG, 0.22kB)
- Uslugi_Komunalne_2.jpg -- (JPG, 0.38kB)
- Uslugi_Komunalne_3.jpg -- (JPG, 0.36kB)
- Uslugi_Komunalne_4.jpg -- (JPG, 0.39kB)
- Uslugi_Komunalne_5.jpg -- (JPG, 0.32kB)
- Uslugi_Komunalne_6.jpg -- (JPG, 0.24kB)
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-02-04 16:07:36.0