Kontrola: AWK.III/0914-3-21/08

prawo zamówień publicznych oraz 5% wydatków za 2007r.

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2008-10-29

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

  • DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - KONARSKIEGO

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Pana DyrektoraPana Dyrektora do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
  • 1. Informowania w ogłoszeniu zamieszczonym w miejscu publicznie dostępnym o dacie zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, zgodnie z dyspozycją art.40 ust.6 pkt 3 ustawy.
  • 2. Stosowania do opisu przedmiotu zamówienia kodów CPV określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień również w przypadku udzielania zamówienia w trybie z wolnej ręki.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0