Kontrola: AWK.III/0914-3-18/08

prawo zamówień publicznych oraz 5% wydatków za 2007r.

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2008-10-10

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Przedszkole Nr 28 "Małych Astronomów"

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Pani Dyrektor do:
  • 1. Dokumentowania daty wpływu ofert, celem umożliwienia stwierdzenia czy oferty wpłynęły w wymaganym terminie.
  • 2. Żądania uzupełniania brakujących w ofercie dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, zgodnie z wymogiem art.26 ust.3 ustawy.
  • 3. Zwrócenia uwagi pracownikom zajmującym się przygotowywaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, aby sporządzając wymaganą dokumentację związaną z udzieleniem zamówień publicznych zachowywali należytą staranność.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0