Kontrola: AWK.III/0914-3-5/08

prawo zamówień publicznych oraz 5% wydatków za 2007r.

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2008-03-07

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Gimnazjum nr 60 im. Cyryla Ratajskiego

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Pani Dyrektor do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
  • - w przypadku powoływania komisji przetargowej sporządzenia dokumentu, który będzie określał organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej, zgodnie z wymogiem art.19 ust.2 ustawy
  • dokumentowania daty wpływu ofert w celu umożliwienia weryfikacji ich wpływu w wymaganym terminie.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0