Kontrola: AWK.III/0914-3-5/08
prawo zamówień publicznych oraz 5% wydatków za 2007r.
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2008-03-07
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Gimnazjum nr 60 im. Cyryla Ratajskiego
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Zobowiązanie Pani Dyrektor do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
- - w przypadku powoływania komisji przetargowej sporządzenia dokumentu, który będzie określał organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej, zgodnie z wymogiem art.19 ust.2 ustawy
- dokumentowania daty wpływu ofert w celu umożliwienia weryfikacji ich wpływu w wymaganym terminie.
Załączniki - dokumenty kontrolne
- Gimnazjum_nr_60.1.jpg -- (JPG, 0.30kB)
- Gimnazjum_nr_60.2.jpg -- (JPG, 0.32kB)
- Gimnazjum_nr_60.3.jpg -- (JPG, 0.11kB)
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0