Kontrola: AWK.III/0914-3-23/08

prawo zamówień publicznych oraz 5% wydatków za 2007r.

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2008-12-12

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

  • PRZEDSZKOLE NR 53 IM. KOSZAŁKA OPAŁKA"

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Pani Dyrektor do przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych a wszczególności do:1. Ustalania wartości szacunkowej zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art.32 ust.1 ustawy.
  • 2. W przypadku realizowania zamówienia dotyczącego Dowożenia wraz z zapewnieniem opieki dzieci niepełnosprawnych do przedszkola oraz odwożenia wraz z zapewnieniem opieki dzieci po skończonych zajęciach przedszkolnych do domu rozważenia zamieszczania wymogów dotyczących opiekuna dzieci podczas przewozu ich do przedszkola i z przedszkola w pkt SIWZ dotyczącym „Warunków wymaganych od wykonawców”.
  • 3. Zwrócenia uwagi pracownikom zajmującym się przygotowywaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, aby sporządzając wymaganą dokumentację związaną z udzieleniem zamówień publicznych zachowywali należytą staranność.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0