Kontrola: AWK.III/0914-3-23/08
prawo zamówień publicznych oraz 5% wydatków za 2007r.
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2008-12-12
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
- PRZEDSZKOLE NR 53 IM. KOSZAŁKA OPAŁKA"
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Zobowiązanie Pani Dyrektor do przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych a wszczególności do:1. Ustalania wartości szacunkowej zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art.32 ust.1 ustawy.
- 2. W przypadku realizowania zamówienia dotyczącego Dowożenia wraz z zapewnieniem opieki dzieci niepełnosprawnych do przedszkola oraz odwożenia wraz z zapewnieniem opieki dzieci po skończonych zajęciach przedszkolnych do domu rozważenia zamieszczania wymogów dotyczących opiekuna dzieci podczas przewozu ich do przedszkola i z przedszkola w pkt SIWZ dotyczącym „Warunków wymaganych od wykonawców”.
- 3. Zwrócenia uwagi pracownikom zajmującym się przygotowywaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, aby sporządzając wymaganą dokumentację związaną z udzieleniem zamówień publicznych zachowywali należytą staranność.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-01-30 08:07:41.0