Kontrola: AWK.III/0914-3-20/09
prawo zamówień publicznych za 2008r.
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2010-01-05
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
- GIMNAZJUM NR 12
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Zobowiązanie Pani Dyrektor do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
- · sporządzania kosztorysu inwestorskiego w tym samym terminie, w jakim sporządza się dokumentację projektową, zgodnie z dyspozycją w art.33 ust.1 ustawy Pzp,
- · w przypadku powołania komisji przetargowej, sporządzenia dokumentu określającego organizację, tryb jej pracy oraz zakres obowiązków jej członków komisji przetargowej, zgodnie z wymogiem art.21 ust.3 ustawy Pzp,
- · wzywania do złożenia brakujących w ofercie dokumentów, zgodnie z dyspozycją art.26 ust.3 ustawy Pzp,
- · dokumentowania zamieszczania ogłoszenia o przetargu w swojej siedzibie,
- · wskazywania w protokole postępowania wartości szacunkowej zamówienia.
- Ponadto zobowiązuję Panią Dyrektor do prowadzenia ewidencji analitycznej wydatków bieżących oraz zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont ksiąg pomocniczej, zgodnie z wymogiem art.13 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
Załączniki - dokumenty kontrolne
- Gimnazjum_nr_12.jpg (JPG, 0.28kB)
- Gimnazjum_nr_12_1.jpg (JPG, 0.27kB)
- Gimnazjum_nr_12_2.jpg (JPG, 0.32kB)
- Gimnazjum_nr_12_3.jpg (JPG, 0.21kB)
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-12-02 16:06:49.0