Kontrola: AWK.III/0914-3-20/09

prawo zamówień publicznych za 2008r.

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2010-01-05

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

  • GIMNAZJUM NR 12

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Pani Dyrektor do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
  • · sporządzania kosztorysu inwestorskiego w tym samym terminie, w jakim sporządza się dokumentację projektową, zgodnie z dyspozycją w art.33 ust.1 ustawy Pzp,
  • · w przypadku powołania komisji przetargowej, sporządzenia dokumentu określającego organizację, tryb jej pracy oraz zakres obowiązków jej członków komisji przetargowej, zgodnie z wymogiem art.21 ust.3 ustawy Pzp,
  • · wzywania do złożenia brakujących w ofercie dokumentów, zgodnie z dyspozycją art.26 ust.3 ustawy Pzp,
  • · dokumentowania zamieszczania ogłoszenia o przetargu w swojej siedzibie,
  • · wskazywania w protokole postępowania wartości szacunkowej zamówienia.
  • Ponadto zobowiązuję Panią Dyrektor do prowadzenia ewidencji analitycznej wydatków bieżących oraz zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont ksiąg pomocniczej, zgodnie z wymogiem art.13 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-12-02 16:06:49.0