Kontrola: AWK.III/0914-3-238/09

prawo zamówień publicznych i 5% wydatków za 2008r.

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2009-12-28

Jednostka kontrolująca

  • BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Gimnazjum Nr 42 im. Henryka Sienkiewicza

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Zobowiązanie Pani Dyrektor do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
  • · zamieszczania specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej w tym samym dniu, w którym zamieszczono ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych albo w tym samym dniu, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej do upływu terminu składania ofert, zgodnie z dyspozycją art.42 ust.1 ustawy Pzp,
  • · zawiadamiania wykonawców (po wyborze oferty najkorzystniejszej), którzy złożyli oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, zgodnie z wymogiem art. 92 ust.1 pkt 2 Pzp,
  • · zawierania umowy w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art.27 ust.2 (faksem lub drogą elektroniczną), albo 15 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp, zgodnie z wymogiem zawartym w art.94 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,
  • · zawierania umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art.27 ust.2 (faksem lub drogą elektroniczną), albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp, zgodnie z wymogiem zawartym w art.94 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-12-02 16:06:49.0