Kontrola: AWK.III/0914-3-27/09
prawo zamówień publicznychza 2008r.
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2010-01-19
Jednostka kontrolująca
- BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Zobowiązanie Pani Dyrektor do prawidłowego stosowania przepisów o zamówieniach publicznych przy udzieleniu zamówień, a w szczególności do:
- · Informowania w ogłoszeniu o przetargu zamieszczanym w siedzibie zgodnie z wymogiem art.40 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp,
- · zamieszczania na stronie internetowej informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, zgodnie z dyspozycją zawartą w art.92 ust.2 ustawy Pzp
- · wzywania do złożenia brakujących w ofercie dokumentów, zgodnie z dyspozycją art.26 ust.3 ustawy Pzp,
- · poprawiania omyłek w tekście oferty, zgodnie z wymogiem art.87 ust.2 ustawy Pzp.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0