Kontrola: Ko-II.1711.7.2023

Zamówienia publiczne

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2023-06-02

Jednostka kontrolująca

  • BIURO KONTROLI

Jednostka kontrolowana

XX Liceum Ogólnokształcące

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół kontroli

Podsumowanie

  • Dyrektor XX LO otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
  • 1) zweryfikowania postanowień regulaminu udzielania zamówień publicznych w celu wyeliminowania niejednoznacznych, nieczytelnych i powtarzających się postanowień;
  • 2) formułowania rzetelnych i celowych postanowień umowy, zawieranej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • 3) dokumentowania zamieszczania zapytania ofertowego w swojej siedzibie,
  • 4) wskazywania w protokole postępowania wartości zamówienia tożsamej z wartością wynikającą z jej oszacowania z należytą starannością,
  • 5) dokonywania zapłaty za wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaloną w umowie ceną,
  • 6) wzywania wykonawcy, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2029 r. Prawo zamówień publicznych, do składania podmiotowych środków dowodowych, jeśli były wymagane, a wcześniej przedstawione środki dowodowe nie potwierdzają spełniania warunków udziału w postępowaniu,
  • 7) potwierdzania, zgodnie ze stanem faktycznym, w protokole odbioru robót, daty zakończenia prac.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0