Kontrola: Ko-II.1711.7.2023
Zamówienia publiczne
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2023-06-02
Jednostka kontrolująca
- BIURO KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół kontroli
Podsumowanie
- Dyrektor XX LO otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
- 1) zweryfikowania postanowień regulaminu udzielania zamówień publicznych w celu wyeliminowania niejednoznacznych, nieczytelnych i powtarzających się postanowień;
- 2) formułowania rzetelnych i celowych postanowień umowy, zawieranej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- 3) dokumentowania zamieszczania zapytania ofertowego w swojej siedzibie,
- 4) wskazywania w protokole postępowania wartości zamówienia tożsamej z wartością wynikającą z jej oszacowania z należytą starannością,
- 5) dokonywania zapłaty za wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaloną w umowie ceną,
- 6) wzywania wykonawcy, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2029 r. Prawo zamówień publicznych, do składania podmiotowych środków dowodowych, jeśli były wymagane, a wcześniej przedstawione środki dowodowe nie potwierdzają spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- 7) potwierdzania, zgodnie ze stanem faktycznym, w protokole odbioru robót, daty zakończenia prac.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0