Kontrola: Ko-1711.9.2023
Zamówienia publiczne
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2023-07-04
Jednostka kontrolująca
- BIURO KONTROLI
Jednostka kontrolowana
- CUWJO
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Dyrektor CUWJO otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
- 1) opisywania jednoznacznie i precyzyjnie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogiem rzetelności,
- 2) szacowania wartości zamówienia zgodnie z §1 ust.2 Regulaminu określającego wymogi obowiązujące w Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości netto poniżej kwoty 130 000 zł,
- 3) dokonywania wyboru oferty, która spełnia wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,
- 4) formułowania korzystnych i celowych postanowień umowy, zawieranej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- 5) opatrywania zawieranej umowy z wykonawcą datą jej zawarcia,
- 6) stosowania postanowień Regulaminu określającego wymogi obowiązujące w Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości netto poniżej kwoty 130 000 zł, w przypadku gdy wartość szacunkowa zamówienia jest równa lub przekracza 30 000,00 zł,
- 7) stosowania przepisów ustawy Pzp, w przypadku gdy wartość szacunkowa zamówienia jest równa lub przekracza jest równa lub przekracza 130 000,00 zł.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0