Kontrola: Ko-1711.9.2023

Zamówienia publiczne

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2023-07-04

Jednostka kontrolująca

  • BIURO KONTROLI

Jednostka kontrolowana

  • CUWJO

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Dyrektor CUWJO otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
  • 1) opisywania jednoznacznie i precyzyjnie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogiem rzetelności,
  • 2) szacowania wartości zamówienia zgodnie z §1 ust.2 Regulaminu określającego wymogi obowiązujące w Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości netto poniżej kwoty 130 000 zł,
  • 3) dokonywania wyboru oferty, która spełnia wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,
  • 4) formułowania korzystnych i celowych postanowień umowy, zawieranej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • 5) opatrywania zawieranej umowy z wykonawcą datą jej zawarcia,
  • 6) stosowania postanowień Regulaminu określającego wymogi obowiązujące w Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości netto poniżej kwoty 130 000 zł, w przypadku gdy wartość szacunkowa zamówienia jest równa lub przekracza 30 000,00 zł,
  • 7) stosowania przepisów ustawy Pzp, w przypadku gdy wartość szacunkowa zamówienia jest równa lub przekracza jest równa lub przekracza 130 000,00 zł.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-23 16:10:49.0