Kontrola: Ko-1711.10.2024

Zamówienia publiczne

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2024-06-11

Jednostka kontrolująca

  • BIURO KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa, Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych, Branżowa Szkoła I stopnia Rzemiosła Artystycznego im. gen. Władysława Andersa)

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Dyrektor Zespołu otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
  • 1) kontynuowania działań mających na celu wprowadzenie zmian do Regulaminu udzielania zamówień, wprowadzonego Zarządzeniem nr ZSB1.0210.68.2021 z dnia 28.12.2021 r. Dyrektora Zespołu Szkół Budownictwa nr 1 (regulamin), w celu wyeliminowania nadmiarowych, niezrozumiałych i nieuzasadnionych postanowień;
  • 2) dokonania zmiany regulaminu w zakresie możliwości udzielania zamówień bez stosowania ustawy Pzp, gdy wartość jest mniejsza niż kwota 130 000,00 zł;
  • 3) zachowania należytej staranności przy określaniu przedmiotu zamówienia, aby umożliwić wykonawcom złożenie porównywalnych ofert;
  • 4) sporządzania kosztorysu inwestorskiego w celu określenia wartości zamówienia na wykonanie robót budowlanych, zgodnie z wymogami regulaminu;
  • 5) dokumentowania ustalenia wartości zamówienia zgodnie z wymogami regulaminu;
  • 6) przekazywania zapytania ofertowego do co najmniej 3 wykonawców, stosownie do postanowień regulaminu;
  • 7) zachowania należytej staranności przy opisywaniu kryteriów oceny ofert;
  • 8) przestrzegania postanowień regulaminu, dotyczących zakazu dzielenia zamówienia na części w celu uniknięcia stosowania przepisów regulaminu;
  • 9) zachowywania należytej staranności przy sporządzaniu aneksów do umów;
  • 10) sporządzania protokołów odbioru robót z należytą starannością, z uwzględnieniem informacji dotyczących:
  • a) terminu usunięcia usterek,
  • b) faktycznego czasu rozpoczęcia i zakończenia prac,
  • c) rzeczywistych etapów prac,
  • d) jakości wykonanych prac,
  • e) okresu udzielonej gwarancji na wykonane prace;
  • 11) zachowania należytej staranności poprzez wskazywanie w aneksach do umów dat ich zawarcia;
  • 12) wskazywania na fakturach poprawnej podstawy prawnej udzielonych zamówień;
  • 13) przekazywania sprawozdania z udzielonych zamówień Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w terminie do 1 marca każdego roku, zgodnie z wymogiem art. 82 ust. 2 ustawy Pzp.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0