Kontrola: K-II.1711.13.2024

Zamówienia publiczne

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2024-07-09

Jednostka kontrolująca

  • BIURO KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół kontroli

Podsumowanie

  • P.o. Dyrektora MPU otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
  • 1) dokonania zmiany regulaminu prac komisji przetargowych w zakresie przywołania aktualnych przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
  • 2) przekazywania Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert, informacji o złożonych ofertach, zgodnie z wymogiem art. 81 ust.1 ustawy Pzp;
  • 3) zamieszczania w Biuletynie Zamówień Publicznych, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wykonania umowy, ogłoszenia o jej wykonaniu, stosownie do wymagania art. 448 ustawy Pzp.;

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0