Kontrola: K-II.1711.13.2024
Zamówienia publiczne
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2024-07-09
Jednostka kontrolująca
- BIURO KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół kontroli
Podsumowanie
- P.o. Dyrektora MPU otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
- 1) dokonania zmiany regulaminu prac komisji przetargowych w zakresie przywołania aktualnych przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
- 2) przekazywania Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert, informacji o złożonych ofertach, zgodnie z wymogiem art. 81 ust.1 ustawy Pzp;
- 3) zamieszczania w Biuletynie Zamówień Publicznych, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wykonania umowy, ogłoszenia o jej wykonaniu, stosownie do wymagania art. 448 ustawy Pzp.;
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2024-11-29 16:07:11.0