Kontrola: Ko-II.1711.20.2024
zamówienia publiczne
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2025-01-15
Jednostka kontrolująca
- BIURO KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Dyrektor Zespołu otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
- 1)
- zmiany treści regulaminu dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł, poprzez usunięcie postanowień dotyczących jego stosowania w przypadku, gdy wartość zamówienia jest równa 130 000,00 zł oraz objęcie postanowieniami regulaminu również zamówień o wartości równej 20 000,00 zł,
- 2)
- ustalania wartości szacunkowej zamówienia na wykonanie robót budowlanych na podstawie kosztorysu inwestorskiego,
- 3)
- opisywania przedmiotu zamówienia z należytą starannością w celu umożliwienia wykonawcom złożenia porównywalnych ofert,
- 4)
- kierowania zapytania ofertowego do co najmniej 3 wykonawców stosownie do wymogu § 6 ust. 3 regulaminu udzielania zamówień udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
- 5)
- sporządzania wniosków o wszczęcie postępowania przed przekazaniem zapytania ofertowego do wykonawców.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-05-01 16:07:33.0