Kontrola: Ko-II.1711.5.2025
zamówienia publiczne
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2025-06-03
Jednostka kontrolująca
- BIURO KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół kontroli
Podsumowanie
- Dyrektor Szkoły otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
- 1) zmiany zarządzenia wprowadzającego regulamin udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł, zwany dalej „regulaminem udzielania zamówień publicznych”, w taki sposób, aby wynikało z niego jednoznacznie, że dotyczy ono zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł;
- 2) zatwierdzania protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po zakończeniu wszystkich czynności, których opis musi być w nim zawarty;
- 3) sporządzania aneksów do umów z należytą starannością – w szczególności należy zadbać o to, aby w aneksie były poprawnie wskazane: data jego zawarcia, data rozpoczęcia jego obowiązywania oraz konkretne powody (podstawa faktyczna), dla których został on sporządzony;
- 4) wzywania wykonawców na podstawie art.128 ust.1 ustawy Pzp do uzupełniania dokumentów, jeśli z tych złożonych przez wykonawcę nie wynika, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu;
- 5) sporządzania kosztorysu inwestorskiego, w przypadku robót budowlanych, zgodnie z wymaganymi regulacjami wewnętrznymi;
- 6) dokonywania opisu przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i precyzyjny, umożliwiający wykonawcom złożenie porównywalnych ofert,
- 7) informowania wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z wymaganiem zawartym w regulaminie udzielania zamówień publicznych;
- 8) dokonywania wnikliwej oceny sporządzanych i przekazywanych wykonawcom dokumentów.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-07-23 16:07:36.0