Kontrola: Ko-II.1711.8.2025
zamówienia publiczne
Rodzaj kontroli
planowa
Data przeprowadzenia
2025-06-12
Jednostka kontrolująca
- BIURO KONTROLI
Jednostka kontrolowana
Rodzaj dokumentu pokontrolnego
- protokół
Podsumowanie
- Dyrektor MDK otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
- 1) zmiany regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości netto poniżej kwoty 130 000,00 zł w taki sposób, aby wynikało z niego jednoznacznie, że dotyczy ono zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł;
- 2) przekazywania, Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach w terminie do 1 marca każdego roku następującego po roku, którego dotyczy sprawozdanie, zgodnie z wymogiem art.82 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.);
- 3) formułowania postanowień zawieranych umów, z uwzględnieniem interesu kontrolowanej jednostki, jako Zamawiającego.
Załączniki - dokumenty kontrolne
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-07-23 16:07:36.0