Kontrola: Ko-II.1711.8.2025

zamówienia publiczne

Rodzaj kontroli

planowa

Data przeprowadzenia

2025-06-12

Jednostka kontrolująca

  • BIURO KONTROLI

Jednostka kontrolowana

Młodzieżowy Dom Kultury Nr 2

Rodzaj dokumentu pokontrolnego

  • protokół

Podsumowanie

  • Dyrektor MDK otrzymuje zalecenia zapewnienia w kierowanej jednostce:
  • 1) zmiany regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości netto poniżej kwoty 130 000,00 zł w taki sposób, aby wynikało z niego jednoznacznie, że dotyczy ono zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł;
  • 2) przekazywania, Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach w terminie do 1 marca każdego roku następującego po roku, którego dotyczy sprawozdanie, zgodnie z wymogiem art.82 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.);
  • 3) formułowania postanowień zawieranych umów, z uwzględnieniem interesu kontrolowanej jednostki, jako Zamawiającego.

Załączniki - dokumenty kontrolne

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-07-23 16:07:36.0