Oferta: pracownik administracyjny

Data publikacji: 2023-10-03
Nr ref.: LOMM_1
Jednostka: Liceum Ogólnokształcące św. Marii Magdaleny
Stanowisko: pracownik administracyjny
Informacje dodatkowe: Specjalista ds. kadr 1/2 etatu, 20 godzin tygodniowo, etat wolny od 1.01.2024 r

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-12-28

Zakres podstawowych czynności

1.Prowadzenie zadań z zakresu kadr tzn. dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia pracowników zgodnie z przepisami; znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Prawa Oświatowego, Ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów wykonawczych. Aktualizacja Regulaminów obowiązujących w szkole a dotyczących zajmowanego stanowiska, uzgadnianie zapisów w regulaminach ze związkami zawodowymi. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej stopni awansu zawodowego nauczycieli. Obsługa programów i systemów elektronicznych Progman-Kadry, SIO, PABS, GUS: wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja zapisów w w/w systemach w zakresie dotyczących pracowników. Sporządzanie i przekazywanie do odpowiednich instytucji wymaganych dokumentów i sprawozdań z zakresu kadr. Redagowanie pism dotyczących kadr i zatrudnienia.

2. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego. Przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji szkolnej zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt dla Liceum Ogólnokształcącego św. Marii Magdaleny (współpraca z Archiwum Państwowym).

3. Przygotowywanie preliminarza wydatków socjalnych zgodnie z Regulaminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Obsługa wniosków, opieka i kontakt z emerytowanymi pracownikami szkoły.

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie średnie lub wyższe, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych, dobrze widziane doświadczenie w prowadzeniu kadr w jednostkach oświatowych, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe

Odpowiedzialność, uczciwość, chęć doskonalenia i rozwijania umiejętności.

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, kopie świadectw potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe, oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, świadectwo niekaralności należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie szkoły.

Inne informacje:

Zgłoszenia prosimy kierować na adres

Liceum Ogólnokształcące św. Marii Magdaleny w Poznaniu
ul. Garbary 24
61-8527705
liceum@marynka.edu.pl

Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r poz. 2135 ze zm.).

Informacja o wyniku naboru

Protokol z pracy komisji.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych oraz danych osobowych Państwa dzieci jest Liceum Ogólnokształcące św. Marii Magdaleny z siedzibą ul. Garbary 24, 61 - 867 Poznań. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych.

Kontakt: iod6_oswiata@um.poznan.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/ią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dodatkowo Pani/a dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.

Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na stanowiska niepedagogiczneprzez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe;
c) żądania usunięcia danych osobowych, gdy:
- dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

- po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych,-

- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych,

- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Maria Bieńkowska
Data wytworzenia informacji: 2023-12-28 00:00
Opis zmian: Dodanie porotokołu z pracy komisji ds. rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Bieńkowska
Data i godzina publikacji: 2023-12-28 08:42
Treść zawiera dane osobowe: TAK
Termin planowanej weryfikacji: 2024-03-28 00:00:00.0